nog ff wat vraagjes..

jeroenaerox

aerox sjeezer
ik heb nou een dr70 + dellorto 17.5mm gekocht.
de rest van mijn setup is: malossi multivar sport, malossi mhr ventilvar, malossi mhr delta clutch, laser x-pro.

nou wou ik nog de volgende dingen weten:

1. heb ik er veel aan om malossi carbonnen membraan plaatjes te monteren en waarom ?

2. in mijn malossi multivar gaan 16 x 13 rollen is het verstandiger om hier malossi rollentjes in te doen, of kunnen hier ook leovinci rollen in, is dit niet nadelig voor prestaties of gaat het sneller slijten ?

3. op de zuiger staat een pijltje deze moet altijd in de richting van de uitlaatpoort wijzen toch ??

4. ik heb een bougi met hittegraad 9 kan ik deze zo houden ?

5. ik hoor ook welleens dingen over de onsteking vervroegen. nou wou ik eigelijk weten wat je hieraan hebt, en of het met mijn setup iets zou helpen. kan dit met een standaard ontsteking en is dit moeilijk??

edit:
was nog ff wat vergeten

6. de gasnaald in de carb kun je tog ook verstellen, is dat nodig of kan ik hem er zo op zetten sproeier en luchtschroef afstellen en hij loopt ook goed. (en waar is het voor nodig om de gasnaald te verstellen)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

1. Ja, indien deze zouden breken, gaan ze helemaal versplinteren en richten ze geen schade aan in je cilinder. Gewone membraanplaatjes kunnen je cilinder goed pijn doen...

2. Zolang het dezelfde maat is, zie ik er het probleem niet van in.

3. Pijltje idd richting uitlaatpoort.

4. Denk dat je que hittegraad wel goed zit, als die bougie al een tijd meegaat kun je mss ook ff een nieuwe halen ;)

5. Ontsteking kun je vervroegen, maar ik zou het op deze setup niet doen, lijkt me niet dat het veel prestatiewinst geeft.
 
1. Ze verbranden als ze kapot gaan en je orginele plaatjes niet dus die slopen je cilinder.
2. Maat moet goed zijn, merk boeit niet.
3. pijltje richting uitlaat poort
4. 9 kan wel 8 is goed zat.
5. laat dat maar achter wegen
6. Stel hem eerst goed af met sproeier en luchtschroef dan gasnaald stand verwisselen.
 
Back
Top