nog een fhantom vraag!

DOMINIC-TC

SBO Crew
Nou ik heb nog een vraag,ik wilde even weten deze scooter staat ingeschreven voor scooter special,sbo sprint nu is mijn vraag komt ie er ook in er komen 10 inc wieltjes onder en de voor vork wordt een stukje in gekort.

Dus dit is mijn vraag,ik weet niet of mijn vraag hier goed geplaats is,mocht dit niet zo zijn mijn excusses daarvoor

B.v.d. ICEMAN

Advertisement - register to remove this

OK maak niet uit:)

1.1 De scooter moet voldoen aan het algemeen technisch reglement.
1.2 Niet-vermelde onderdelen in het algemeen reglement mogen niet veranderd worden.
1.3 De cilinderinhoud mag de 70cc niet overschrijden.
1.4 De montage van een killswitch is aanbevolen. Indien aanwezig dient deze doormiddel van een trekkoord aan de rijder te zijn bevestigd.
1.5 Borging is gewenst (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
1.6 Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de onderkuip en de stuurbeplating (aanpassingen uitgezonderd)
1.7 het motorblok moet van het originele gehomologeerde model zijn.(koeling is vrij)
1.8 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet aanzienlijk verandert ten opzichte van het originele gehomologeerde model. .
1.9 MINIMAAL 10 INCH VELGEN.

aan het frame wordt niks verandert dus lijkt me wel:)

iig in de stnd klasse.. anders ff iemand van sbo pmen of in het SBO topic plaatsen:)

Back