Nja mss een vage vraag->CDI

Nizzle

Well-Known Member
Ja heb nu remcode begrenzer(je kan die ook aansluiten op een schakel heb ik me laten vertellen?) en ik moet hem aansluiten op de CDI ofzo...
Het is wel dom maar waar zit die CDI bij aprilia rs50 en zoja heb iemand er een foto van?
Wel dom dat ik dat niet weet maarja ik ben nog niet echt vertrouwd met het openhalen van mijn rsje.. Thx voor info!
 
Advertisement - register to remove this

bij RS50 nieuw model zit de cdi/bobine (1 geheel) onder de tank , links binnekant frame...

persoonlijk zou ik deze begrenzer er niet op zetten , dan moet je elke keer voor het starten de begrenzer uit zetten met je remhendel. daar word je A gek van een B het is ook slecht voor je bobine. rotzooi is het....
 
dat denk ik niet , hij zit echt links naast/boven je cilinder , aan de binnenkant van je frame bij RS.

bij Derbi/Gilera zit ie wel links naast je frame bij het balhoofd zo'n beetje ..
 
Nee dan bedoel ik denk ik wel de zelfde plek :) Een stuk voor die ophanging van de zijkap, en dan op de rand van het frame.

En bij derbi zit die op de plek van waar de radiateur ongeveer zou zitten als je links een 2de radiateur zo monteren.
 
ff terduidelijkheid

Kheb zo'n model van 2003 met die ronde achterkant niet HET NIEUWSTE model zoals die derbi ;) dus waar zi ie bij mij dan? :s

ahja iemand die er 'n foto kan van vinden?(srr maar lees boven-aan waarom)
 
bij RS50 nieuw model zit de cdi/bobine (1 geheel) onder de tank , links binnekant frame...

persoonlijk zou ik deze begrenzer er niet op zetten , dan moet je elke keer voor het starten de begrenzer uit zetten met je remhendel. daar word je A gek van een B het is ook slecht voor je bobine. rotzooi is het....

op A heeft mn pa iets bedacht.
B heb je gelijk in maarja ik denk dat zowiezo elke begrenzer slecht is voor iets van je brommer oa ontsteking..
+ Heb me laten vertellen als je deze niet vaak gebruikt ook niets mis kan lopen.
 
Back
Top