This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nitro start niet elektrisch

Dàph199

Well-Known Member
Hallo,
zouden jullie me kunnen helpen?
ik kan mijn nitro niet meer elektrisch starten..
ook de batterij laat niet meer op..
zouden jullie weten wat ik allemaal zou kunnen vervangen behalve een batterij...
alvast bedankt
mvg

Werkt de startmotor wel? Dat hij gewoon niet genoeg stroom krijgt om krukas te laten draaien of doet hij gewoon helemaal niets (geen geluid of wat dan ook). Je accu kan ook gewoon verrot zijn, moet je eff n nieuwe halen, kost ongeveer 20euro. Kan ook zijn dat hij ergens sluiting maakt en leegloopt. Probeer anders je accu eens los te halen en deze aan de lader te zetten. Vervolgens zet je hem weer er in en kijk je wat hij doet. Als hij leegloopt zonder dat je m gebruikt maakt hij waarschijnlijk sluiting ergens. Succes

Je batterij is dus leeg en daardoor start hij niet electrisch meer? Knipperlicht of toeter doen het nog wel als je alleen contact aan hebt? Kabels zitten nog goed op de accu, zekering is niet kapot? Sinds wanneer heb je dit probleem? Doet hij niets, of draait hij wel maar start niet?

Meer info dus aub

ga ik doen..
alvast bedankt

als ik hem start met kick draait hij en werkt alles: pinkers lichten &stoplicht (behalve de toeter heeft precies een verkoudheid)
maar als ik gewoon contact aanleg doet hij niks...
ga beginnen met de batterij te vervangen...