nitro loopt heel slecht met leo 's'

Next50

Well-Known Member
yo,
een vriend van me rijd met een nitro, volledig origineel.
hij kocht een andere uitlaat om wat rapper vooruit te gaan, maar met die leovinci rijd hij maar 40 en trekt hij helemaal niet op. hij komt niet op toeren. we hebben de bijgeleverde gewichtjes erin gedaan en hij blijft hetzelfde lopen. alleen als ik hem TREK komt hij in toeren en gaat hij 90 @ teller. iemand een idee waaraan dit kan liggen? Misschien aan de trekveertjes of drukveer ???
Mvg Next

Advertisement - register to remove this

sproeier vervangen? Je kan vaak niet zomaar een andere uitlaat erop schroeven en alles zo laten, AFSTELLEN! en daar is genoeg over te vinden @ dit forum.. dus "search" een beetje rond :)

idd , prop is er wel uit neem ik aan. (anders red je geen 90)

je moet de drukveer en rollen afstellen , daarna eventueel de trekveren , je mkunt niet zomaar even een andere uitlaat erop zetten.

Next50 said:
jah, de gewichtjes zittn er al in maar ik krijg die blok(weet ni zoveel van) waar de drukveer en trekveertjes zitten niet los.
enige tips?

ja , maar zo werkt dat dus niet , je moet echt afstellen , en afstellen is proberen ,er bestaat niet zoiets als "de juiste gewichten" , het is proberen met allerlei verschillende gewichten totdat je het goeie toerental draait.

het is ook per blok verschillend , een exact dezelfde setup op 2 nieuwe scooter kan onderling makkelijk verschillen , laat staan een gebruikte scooter , en dan komt slijtage dus nog om de hoek kijken.

mja , als ik jou was zou ik m laten afstellen door iemand die begrijpt hoe dit werkt en daar ook gereedschap voor heeft

Back