Nissan 200SX S14A British Racing Edition

Status
Not open for further replies.

Joost@aerox

3BR Tuner
Bij deze bied ik te koop aan mijn Nissan 200SX S14A Britsh Racing Edition. De racing editions zijn de iets beter uitgeruste versies, welke standaard zijn voorzien van sideskirts en een extra bumperlip op de achterbumper. Het bouwjaar van de auto is 1998, en de kilometerstand is 123.xxx kilometer.
Ik heb de auto ruim een jaar in mijn bezit gehad, ik ben de derde eigenaar. Ik ben door omstandigheden helaas genoodzaakt de auto te verkopen. Vanaf 1 maart moet ik structureel meer gaan rijden, en ook meer dingen vervoeren en dat is de reden dat ik naar wat anders op zoek ga.

Ik zal nu wat meer over de auto zelf vertellen. Het betreft een origineel Nederlandse auto, dus geen geïmporteerde bak. De auto is geleverd bij Nissan dealer Cas Lamens te Berkel en Rodenrijs. Een werknemer aldaar(volgens mij een manager maar hang me er niet aan op) was de eerste eigenaar van de auto, tot ongeveer 2 jaar geleden. De auto is toen bij dezelfde dealer gekocht door el_chico die hier ook op het forum zit/zat, en die heeft een jaar de auto gebruikt. Ik heb hem toen van el_chico overgenomen en er een ruim jaar met veel plezier in gereden. Vanaf 1998 tot nu is de auto in onderhoud geweest bij Cas Lamens. Ik heb hiervan ALLE papieren! Dus de gehele onderhoudshistorie zit er bij, en de boekjes etcetera. De auto heeft altijd netjes zijn beurten gehad en is prima verzorgd.

2 weken geleden heb ik 4 nieuwe banden op de auto laten monteren, Toyo Proxes T1R. Dus de banden zijn praktisch nieuw. De auto is 2 weken terug ook apk gekeurd, dus er zit nog een jaar apk op. Tevens zijn de remblokken 2 weken terug vervangen dus die zijn ook net nieuw! En een maand geleden heb ik er een nieuwe accu voor gekocht, dus ook die is vers. Afgelopen tijd dus veel geld uitgegeven aan de auto.

Er zitten momenteel enkele performance-mods op de auto, te weten:
-Blitz Nur Spec Catback uitlaatsysteem.
-HKS SSQV Blowoffvalve.
-Greddy airinx luchtfilter.

Verder is de auto in uitstekende conditie. Alles werkt zoals het moet, de auto start ALTIJD. Alle elektrische voorzieningen werken. De airconditioning werkt ook perfect. De stoelverwarming zorgt voor heerlijk warme stoelen in koude tijden! In het ruime jaar dat ik de auto heb heeft deze mij nooit in de steek gelaten, het is een hele betrouwbare auto waar goed voor gezorgd is.
De motor draait erg soepel, de turbo doet het super, de hele auto is heerlijk om in te rijden.

Ik vind het erg dat ik de auto weg moet doen, omdat ik er met enorm veel plezier in rijd.

In overleg kan er audio met de auto meegeleverd worden/ingebouwd worden. Ik heb zelf een webshop in caraudio dus praktisch alles is mogelijk!

Stuur een pm of email voor meer info!

prijs: 11,499 euro

PS: Op de foto’s die ik heb bijgevoegd staat de auto nog op 18inch velgen. Momenteel zitten er de 17inch BBS velgen op. Ik zal zo spoedig mogelijk fotos maken hiervan.

mini-IMG_2476.JPG


mini-IMG_2478.JPG


mini-IMG_2479.JPG


mini-IMG_2482.JPG


mini-IMG_2485.JPG


mini-IMG_2487.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top