Ik draag dit onderwerp aan omdat ik wil weten of het vaker voorkomt.Staat droog onder in berging. Winter 10graden zomer 20.
Post automatically merged:
Tijdens het rijden valt hij uit.
Post automatically merged:
Verkoper weet het al en is in gesprek met Nipponia. De garantie is verlopen. Nasr een oplossing wordt gezocht.
Post automatically merged:
Het is een snorversie. Te warm of te koud kan het niet zijn.
Ik ga zeker de scoot laten controleren op bovenstaande. Dank.en soms faalt deze en denkt dat er wat mis is, Terwijl het niet zo hoeft te zijn. Ik zou de TS aanraden de accu/scooter even na te laten lopen
Ik draag dit onderwerp aan omdat ik wil weten of het vaker voorkomt.Staat droog onder in berging. Winter 10graden zomer 20.
Post automatically merged:
Tijdens het rijden valt hij uit.
Post automatically merged:
Verkoper weet het al en is in gesprek met Nipponia. De garantie is verlopen. Nasr een oplossing wordt gezocht.
Post automatically merged:
Het is een snorversie. Te warm of te koud kan het niet zijn.
SZEN ik geef jou info door aan verkoper.Staat droog onder in berging. Winter 10graden zomer 20.
Post automatically merged:
Tijdens het rijden valt hij uit.
Post automatically merged:
Verkoper weet het al en is in gesprek met Nipponia. De garantie is verlopen. Nasr een oolossing wordt gezocht. Ik draag dit onderwerp aan omdat ik wil weten of het vaker voorkomt.
Post automatically merged:
Het is een snorversie. Te warm of te koud kan het niet zijn.
Ik heb al actie ondernemen richting de leverancier. Afwachten wat zij voor mij kunnen doen.en soms faalt deze en denkt dat er wat mis is, Terwijl het niet zo hoeft te zijn. Ik zou de TS aanraden de accu/scooter even na te laten lopen
Sinds kort met de Nipponia E-Rex van 2.5jaar oud een stroomprobleem. Na 2 km rijden stopt de scooter en is de stroom volledig uitgevallen. Accu staat op 95%. Na loskoppelen accu weer aansluiten start de scoot weer. 100 meter rijden en stopt de scoot weer. Dit bij herhaling het geval. Is dit probleem bekend? Accu is vol. Accu is op juiste manier behandeld de afgelopen 2 jaren. Wie weet hier meer over?
De E-Rex heb ik dit jaar nadat er recent met hulp van importeur een nieuwe accu is geplaatst weer moeten aanmelden bij de verkoper als niet goed werkend. Hopeloos van te worden. Bij 60% acculading slaat de scoot volledig uit, geheel stroomloos. # maal opgeladen naar 100% en steeds weer bij 60% uit. Weer afwachten wat de verkoper voor mij gaat doen. 2000 euro uitgegeven en heel weing kilometers kunnen maken.Sinds begin dit jaar heb ik een Nipponia e-Rex. Nog niet veel km gereden maar bevalt goed. Echter, het handboek zegt niet verder ontladen dan 20 procent. In mijn geval blijft het accu percentage praktisch de hele tijd op 100 procent , zakt dan een procent op tien /twintig en dan valt dan uit.. Wel heb ik dan ruim 40 km gereden. Wat me opvalt is dat de ledstatusstrip oo de accu niet werkt. Ik vraag me af de accu zelf de status aan het dashboard hoort door te geven. Hoe zit het met de accu meting bij andere eigenaren?
ik heb in t begin met mijn NIU ook veel accu problemen gehad. heeft nu 4500 gereden en vanaf 80% naar mijn werk toe(10 km) staat hij op 69.De E-Rex heb ik dit jaar nadat er recent met hulp van importeur een nieuwe accu is geplaatst weer moeten aanmelden bij de verkoper als niet goed werkend. Hopeloos van te worden. Bij 60% acculading slaat de scoot volledig uit, geheel stroomloos. # maal opgeladen naar 100% en steeds weer bij 60% uit. Weer afwachten wat de verkoper voor mij gaat doen. 2000 euro uitgegeven en heel weing kilometers kunnen maken.
Lijkt op mijn "story" over de E-Rex. 4 jaar nu bijna en alleen maar gedoe met de scoot. Hopeloos.ik heb in t begin met mijn NIU ook veel accu problemen gehad. heeft nu 4500 gereden en vanaf 80% naar mijn werk toe(10 km) staat hij op 69.
Zet ik m uit en na een werkdag pak ik hem weer staat hij op 36% Daarna daalt het bereik per km X2. kan vaak dan net thuis komen.
De accu loopt soms van 100 in 1 dag naar 50 of minder. Helaas garantie voorbij en heeft de garantie periode alleen maar bij de dealer gestaan, Later nog eens de gehele accu naar niu gestuurd en daar is deze 2 maand geweest. Kreeg m terug, 1 maand voor de garantie afliep. Nu zit ik met een halve afgebouwde accu(de knop waar je het percentage zien kan is er uit gehaald door niu en zou opnieuw worden geplaatst maar omdat hij buiten garantie is nu komt dat voor eigen kosten)En steeds meer problemen stapelen zich er mee op. Dus als je garantie hebt meteen naar de dealer gaan en blijven door gaan met aangeven dat t niet goed is. Voor je het weet is je garantie voorbij en sta je te kijken!(dit alles ff als tip)
hier nu 3 jaar. op FB met niu en segway zie je het ook erg vaak. Bij mij word de k-pipe van kymco(4takt schakelbrommer) helemaal top gemaakt en gaat de rest weg. klaar mee.Waar ik benieuwd naar ben is hoeveel van dit soort problemen er zijn.
Lijkt op mijn "story" over de E-Rex. 4 jaar nu bijna en alleen maar gedoe met de scoot. Hopeloos.