Nipponia E-legance

Staat droog onder in berging. Winter 10graden zomer 20.
Post automatically merged:


Tijdens het rijden valt hij uit.
Post automatically merged:


Verkoper weet het al en is in gesprek met Nipponia. De garantie is verlopen. Nasr een oplossing wordt gezocht.
Ik draag dit onderwerp aan omdat ik wil weten of het vaker voorkomt.
Post automatically merged:



Het is een snorversie. Te warm of te koud kan het niet zijn.

en soms faalt deze en denkt dat er wat mis is, Terwijl het niet zo hoeft te zijn. Ik zou de TS aanraden de accu/scooter even na te laten lopen
Ik ga zeker de scoot laten controleren op bovenstaande. Dank.
 
Staat droog onder in berging. Winter 10graden zomer 20.
Post automatically merged:


Tijdens het rijden valt hij uit.
Post automatically merged:


Verkoper weet het al en is in gesprek met Nipponia. De garantie is verlopen. Nasr een oplossing wordt gezocht.
Ik draag dit onderwerp aan omdat ik wil weten of het vaker voorkomt.
Post automatically merged:



Het is een snorversie. Te warm of te koud kan het niet zijn.

Staat droog onder in berging. Winter 10graden zomer 20.
Post automatically merged:


Tijdens het rijden valt hij uit.
Post automatically merged:


Verkoper weet het al en is in gesprek met Nipponia. De garantie is verlopen. Nasr een oolossing wordt gezocht. Ik draag dit onderwerp aan omdat ik wil weten of het vaker voorkomt.
Post automatically merged:



Het is een snorversie. Te warm of te koud kan het niet zijn.
SZEN ik geef jou info door aan verkoper.
 
Sinds kort met de Nipponia E-Rex van 2.5jaar oud een stroomprobleem. Na 2 km rijden stopt de scooter en is de stroom volledig uitgevallen. Accu staat op 95%. Na loskoppelen accu weer aansluiten start de scoot weer. 100 meter rijden en stopt de scoot weer. Dit bij herhaling het geval. Is dit probleem bekend? Accu is vol. Accu is op juiste manier behandeld de afgelopen 2 jaren. Wie weet hier meer over?
Post automatically merged:

De verkoper heeft mij tot nu goed geholpen om de storing te zoeken. De e-rex is bij de importeur geweest en deze heeft vastgesteld dat de accu moet worden vervangen. Verkoper wacht nu op een andere accu. Ondertussen rij ik dus niet meer op de scooter. Mijn geduld..... Ik hoop dat de importeur enige coulance geeft.
 
22-9-2023 heeft de verkoper gereageerd nadat de Erex bij de importeur Nipponia in Wezep is geweest. Accu niet meer te redden. Verkoper heeft een nieuwe accu besteld en heeft mij een voorstel gedaan voor de gemaakte kosten gedeeld door 2. Hier ben ik mee akkoord gegaan. De scooter komt de komende week weer terug. Ben benieuwd hoe andere eigenaren van een Erex hier op reageren!
 
Back
Top