Ninja twinner op 70cc Polini....?

PoliniMike

PoliniMike
Ik heb een 70cc polini ik heb hem al laten honen maar nu wil ik graag een ``Ninja Twinner,, voor mijn peugeot Speedake zou ik dat doen?
Zo Neej welke Uitlaat moet ik dan zetten
Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben..

Mike

Advertisement - register to remove this

Streetglow-fox said:
op testbank met een orignele cilinder met een ninja twinner dikke halve pk meer gescoort dan met al de uitlaten die melf noemt.
Gewoon elk er ff onder gehangen, of telkens opnieuw afgesteld voor die uitlaat?
Als je alles gwn std hebt gelaten kan ik me voorstellen dat die Twinner het lekkerder deed.

PoliniMike said:
hoezo is hij bagger dan want bij mij in de buurt
zit aries bike shop en die zegt dat het 1van de best uitlaten is

Zeker weet zo's wannabee dealer.

Is er eig wel een ninja twinner voor peug? K heb ze nog nooit gezien.

Nah geen funky igg. Beter een for race ofzow, yasuni R doet et ook wel good.

njaah je hebt ze wel kijk maar een op www.scootparts.com en dan onderdelen bij uitlaten druk je ninja aan en dan moet je beetje naar onderen dan staad er een uitlaat voor peugeot buxy, zenneth en speedake
ik zelf heb een speedake en daar wil ik graag 1 voor hebben
en nog een vraagje wat betekend -->IIG..?:P:D

1002/70900 Uitlaat Yasuni R

Blanke aluminium demper.
Voor 70cc cilinders.
Past op oa: Peugeot Buxy, Speedake, Zenith, Speedfight, Vivacity, TKR, Trekker, Squab, Elyseo.
Let Op: Dit artikel wordt gratis thuisbezorgd in NL.

€ 155,95

alstu

iig is de afkorting voor in ieder geval. :)

Maar zijn die Yasuni R uitlaatjes egt zo goed want ik heb er net 1 weg gedaan:@
daar liep mijn scooter met alles standaat aleen die uitlaat 50 Km per uur me
en ze zeggen als ik polini ofzo en endere zet dat hij dan 55 tot 60 km peer uur me kan halen:D

PoliniMike said:
Ok bedank nou heb ik IIG :P geleert in de vakantie
whuhahahah:D

Geleert nog wel.. Je moet dus nog veel leren.. Klamp je niet zo vast aan wat je "vriendjes" allemaal zeggen, dat zou je heel wat denkwerk besparen.. Tip van flip: Koop geen Ixil Twinner.. Denk er wel om dat je heel je afstelling moet veranderen bij het nemen van andere onderdelen. Alleen een andere uitlaat vraagt al om een grotere sproeier en meestel andere rollen en druk- en trekveren.. Wil je 70cc gaan, dan adviseren we dus al een grotere carburateur enzo. Succes ermee!

Back