HelmondWallaroo Well-Known Member 17 January 2007 #1 welke rijd het beste op wallaroo Ninja, of Gianelli black gun Iemand hier ervaring mee?
ApriliaDitech Well-Known Member 17 January 2007 #2 Moet je op Google eff wat in tikken staan genoeg testen op Upvote 0 Downvote
A #AthenA# MHR MH RX Beuner 19 January 2007 #3 Vriend van mij heeft een blackgun. Heeft nmog originele rolletjes. Komt niet erg goed van ze plaats af maar trekt daarna aan één stuk door naar de 75 zonder dipjes Upvote 0 Downvote
Vriend van mij heeft een blackgun. Heeft nmog originele rolletjes. Komt niet erg goed van ze plaats af maar trekt daarna aan één stuk door naar de 75 zonder dipjes
theyske Well-Known Member 19 January 2007 #4 black gun gaat duidelijk beter! heb ze allebei gehad! Upvote 0 Downvote
metecco Totally Wallarized 20 January 2007 #5 Laten we apellen met peren vergelijken... We weten niet over welk type ninja. Als iets op brommer A goed loopt, wilt niet zeggen dat het op brommer B ook goed loopt. Om een schatting te maken kun je je baseren op het toerental (bij max vermogen) van je motor en daar een geschikte uitlaat bij zoeken. Ik heb goede ervaring met Ninja G2 Open Iemand anders mss met de Gianelli. Upvote 0 Downvote
Laten we apellen met peren vergelijken... We weten niet over welk type ninja. Als iets op brommer A goed loopt, wilt niet zeggen dat het op brommer B ook goed loopt. Om een schatting te maken kun je je baseren op het toerental (bij max vermogen) van je motor en daar een geschikte uitlaat bij zoeken. Ik heb goede ervaring met Ninja G2 Open Iemand anders mss met de Gianelli.