Nieuwsgroepen

ik heb nu een proef accoutn van tweakdsl maar ik kom met newleecher niet bove nde 512 kb/s uit.
niet met me laptop en ook niet met me pc, moeten er bepaalde poorten in me router openstaan of komt het door het proef account.

en hoe downloaden jullie er mee door de zoeken in de directory dmv subscripe iets of via een site en dan een NZB downloaden
(torrent idee via nz\bindex ofzo.. )
 
ien hoe downloaden jullie er mee door de zoeken in de directory dmv subscripe iets of via een site en dan een NZB downloaden
(torrent idee via nz\bindex ofzo.. )

Ik doe 9 vd 10 keer via een NZB queuen. Headeren doe ik niet meer aan. Als ik op de rechtermuisknop klik, staat er onderin ook 'zoek met binsearch' dat heb ik ooit eens gefix0rzd :)
 
ik heb nu een proef accoutn van tweakdsl maar ik kom met newleecher niet bove nde 512 kb/s uit.
niet met me laptop en ook niet met me pc, moeten er bepaalde poorten in me router openstaan of komt het door het proef account.

en hoe downloaden jullie er mee door de zoeken in de directory dmv subscripe iets of via een site en dan een NZB downloaden
(torrent idee via nz\bindex ofzo.. )

Ik haal gewoon 1100kb/s met tweaknews (mijn max verbindingssnelheid)

Ik download trouwens altijd via FTD/FTN en binsearch voor de NZB's.

Owja, en ijsklontje.nl :W gouden site.
 
Ik was vanmiddag bij een vriend ff GrabIt + FTD en shit aan het installeren. Hij heeft Casema als provider, draadloos. In FTD gaat alles goed, het updaten enzo. Als je dan inmiddels een NZB file hebt gedownload en deze met GrabIt wil downloaden dan gebeurd er gewoon helemaal niks!

De nieuwsgroepen van Casema heet news.casema.nl, deze staat ook zo ingesteld in GrabIt. Hij geeft de hele tijd aan...connecting, disconnecting....error.

De instellingen staan goed, zoals beschreven op binaries4all

Nu zat ik te denken aan de router, maar dat lijkt mij sterk omdat je wel gewoon andere dingen kan downloaden via internet. Dus mijn 2e mogelijke oorzaak lijkt mij bij casemagroep te zitten.

Nu is dus de vraag...wie gebruikt nieuwsgroepen via Casema??? Hoe heb je dat gedaan??? Of....waar kan het liggen???
 
Ben er al uit inmiddels. GrabIt had niet de nieuwsgroepen niet helemaal geupload. Je moest bij de Boneless group aanmelden, maar die zat er telkens niet tussen. Hij doet het nu in ieder geval :)
 
Hoe kan ik trouwens bij FTD als ik upload ook werkelijk alles zien? Want als ik bv upload en ga kijken bij DVD, dan kan ik niet alles niet zien zeg maar. Duis als ik de titel op alfabet zet, dan gaat ie maar tot bv de L en dan kan ik niet verder naar beneden scrollen. Terwijl er meer is.

Hoe kan ik dit oplossen??
 
Hoe kan ik trouwens bij FTD als ik upload ook werkelijk alles zien? Want als ik bv upload en ga kijken bij DVD, dan kan ik niet alles niet zien zeg maar. Duis als ik de titel op alfabet zet, dan gaat ie maar tot bv de L en dan kan ik niet verder naar beneden scrollen. Terwijl er meer is.

Hoe kan ik dit oplossen??

FTD Config -> Onder het kopje 'Cache' 'Tegelijk op scherm' goed hoog zetten.
 
Ik word helemaal gek van dat nieuwsgroepen:? ik ben de hele middag bezig geweest om het uit te vogelen, heb gedaan wat er in die handleiding stond maar het lukt gewoon niet. Ik heb GrabIt en dat FTD gedwonload. Maar toen zag ik op FTD een mooie dvd staan, dus ik geprobeerd te verbinden op de bijbehorende group met grabit (alt.binaries.cores) maar hij geeft gewoon niks, zelf niet nadat ik full update van de groep heb gedaan. Ik snap het nu echt niet meer. weet iemand misschien wat het probleem is?
 
Ik gebruik nu Altbinz. Imo 100 x fijner als GrabIt daar heb ik echt onwijs veel problemen mee gehad :( Vroeger werkte ik met newsleecher en newsbin maar op mijn vista machine willen ze beiden niet goed werken :?
 
Back
Top