Hey,
Ik ben wellicht van plan over een tijdje een andere cilinder onder mn phantom te gooien, maar heb nog niet besloten welke dat dan zou worden.
K heb er momenteel een DR50, 17,5mm carb, p1 vario en gianelli shot onder liggen, en die laatste 3 dingen wou ik graag behouden als ik een andere cilinder neem.
Dus nu zit ik nog een beetje te twijfelen, met name vanwege slijtvastheid / vermogen. Ik twijfel momenteel over de DR70, DR70 RPM en de Stage6 streetrace 70cc.
Wat zou daarvan de beste keus al met al zijn? Als ik een nieuwe cil ga aanschaffen komt er sowieso een P1 krukas onder, en naar mijn weten passen al die cilinders daar wel op.
Ik kan namelijk niet goed kiezen. Op een DR70 RPM schijnt een shot het bijvoorbeeld het beste te doen, maar slijt zon ding niet veel harder weg dan een normale DR70? En hoe zit het met het vermogensverschil als je op beide cilinders een shot zet? Ik vraag niet om exacte getallen, meer om een wat richtlijnen .
greetz9||6
Ik ben wellicht van plan over een tijdje een andere cilinder onder mn phantom te gooien, maar heb nog niet besloten welke dat dan zou worden.
K heb er momenteel een DR50, 17,5mm carb, p1 vario en gianelli shot onder liggen, en die laatste 3 dingen wou ik graag behouden als ik een andere cilinder neem.
Dus nu zit ik nog een beetje te twijfelen, met name vanwege slijtvastheid / vermogen. Ik twijfel momenteel over de DR70, DR70 RPM en de Stage6 streetrace 70cc.
Wat zou daarvan de beste keus al met al zijn? Als ik een nieuwe cil ga aanschaffen komt er sowieso een P1 krukas onder, en naar mijn weten passen al die cilinders daar wel op.
Ik kan namelijk niet goed kiezen. Op een DR70 RPM schijnt een shot het bijvoorbeeld het beste te doen, maar slijt zon ding niet veel harder weg dan een normale DR70? En hoe zit het met het vermogensverschil als je op beide cilinders een shot zet? Ik vraag niet om exacte getallen, meer om een wat richtlijnen .
greetz9||6