Nieuws en politiek #2

ja maar die gasten lopen allemaal die Ismail achterna. Toch die marrokaan.
Hadden ze dat maar gedaan, dan hadden ze dat joch niet aangevallen want Ismail zie je namelijk niet.

BBStWMvCUAE1tJj.jpg

Als je dat filmpje vergelijkt met deze foto is 't duidelijk te zien dat Brett, Brent, Tom en die dude rechts van 'm de hoofddaders zijn die die jongen trapten en sloegen.

Tom duwt 'm omver, Brett hoekt 'm neer en begint te trappen, Tom komt ook even trappen, en vervolgens gaat die Brent helemaal los en komt Tom ook nog even trappen. En die droplul waarvan de naam nog niet bekend is rechts naast Tom kijkt er maar naar.
 
Last edited:
Volgens een van de advocaten is zijn cliënt (17) een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeert over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."

Zo'n man moeten ze ook direct achter slot en grendel plaatsen, tjongejonge zeg! :L
 
Net die ene keer van de 100 dat het niet zo is...

Fijn zo`n onderzoek ;)

En ze zullen in den eeuwigheid herinnerd worden aan dit feit, nu terecht. Maar over 10 jaar nog steeds?

Volgens een van de advocaten is zijn cliënt (17) een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeert over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."

Zo'n man moeten ze ook direct achter slot en grendel plaatsen, tjongejonge zeg! :L

Dat doen advocaten. Wil jij ook dat ze doen als jij wat geflikt hebt.
 
Ligt er trouwens aan om welke jongen 't gaat, als 't om die Brent, Brett of Tom gaat spoort die advocaat echt niet.
Als 't om die andere vier gaat die niet in beeld zijn kan ik 't nog enigszins begrijpen.

Maar welke twee zijn d'r nou precies opgepakt of is daar nog niks van bekend?
 
Word wel weer moe van al die gedeelde statussen en foto's van die gasten op Facebook etc eerlijk gezegt...

Nu weten we het wel weer hoor!

Denk dat zoiets bijna ieder weekend wel aan de orde is ergens, alleen zijn er dan geen beveiligingscamera's.
 
Net die ene keer van de 100 dat het niet zo is...


zag op opsporing gezocht, ook 2 jongens een man van 51 mishandelen.... denk dat dat ook geen mocro's waren..


ik geef toe die gasten doen veel verkeerd, en hebben hun reputatie aan hunzelf te danken... maar 't feit blijft dat als hun iets doen, het met koeienletters bovenaan elk pagina staat ''Marokkanen''... Media speelt daar een mooi rol in...
 
Word wel weer moe van al die gedeelde statussen en foto's van die gasten op Facebook etc eerlijk gezegt...

Nu weten we het wel weer hoor!

Denk dat zoiets bijna ieder weekend wel aan de orde is ergens, alleen zijn er dan geen beveiligingscamera's.



vind prachtig, dat ze met naam+achternaam+foto overal op staan... laat ze maar lekker bekend staan, als de idioten die 't zijn.
 
Hadden ze dat maar gedaan, dan hadden ze dat joch niet aangevallen want Ismail zie je namelijk niet.

Was sarcastisch bedoeld :).

Het maakt me geen reet uit hoe ze eruit zien. Hun daden zijn fout. Echter ben ik totaal geen voorstander van dit publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
 
Ik hoorde van een collega dat een jongen van die groep uit Waalre komt en constant wordt bedreigd dat ze hem invalide slaan etc ..

Dat gaat ook ver moet ik zeggen. Geweld met geweld oplossen
 
Dat is dus juist nét de persoon waar ik het één bericht boven je over heb.
Dit bedoel ik nou:x Die jongen heeft er helemaal niks mee te maken. Hij heeft gewoon dezelfde naam en woont inderdaad in Waalre, terwijl de daders allemaal uit België komen.

Als je op de link klikt zie je het...
 
In de krant staat dat het zo'n lieve jongens uit normale gezinnen zijn, 1 helpt zijn buurvrouw en gehandicapt broertje, dit dat.. bleh..

Die juwelier is ook doodgeschoten omdat hij peperspray gebruikte...
 
Ik hoorde van een collega dat een jongen van die groep uit Waalre komt en constant wordt bedreigd dat ze hem invalide slaan etc ..

Dat gaat ook ver moet ik zeggen. Geweld met geweld oplossen

Gaat te ver, maar als ik dat filmpje zie heb ik er weinig moeite mee, denk dat zij niet anders zouden reageren
 
Dit is gewoon de publieke opinie bespelen natuurlijk. Ik denk dat als je het totale aantal vechtpartijen tussen dronken tough guys en random uitgangers opvraagt, je nog wel eens kon schrikken. Landelijk heb ik het dan over hé.

De enige reden dat iedereen zich nu zogenaamd zo betrokken voelt, is omdat er duidelijk beeldmateriaal is en de burger dus geen kut hoeft te doen om even een welgevormde mening hierover uit te spreken. Normaal zou hij de feiten moeten opzoeken en.. naja laat maar, interesse is alweer overgegaan naar het volgende nieuwsbericht; Pamela Anderson komt weer even naar NL voor Hans Klok. Spanning en sensatie alom! :rolleyes:

Dát is wat hier gebeurd. Ik zie nergens een facebook post die massaal geliked en gedeeld wordt waarin staat "voor elke 100 likes sturen wij een bloemetje naar het slachtoffer". Want dat kost moeite en dan moet je echt iets gaan doen. Maar dat willen we niet. Alleen vanaf de zijlijn schreeuwen. 't Is net de echte wereld. Oh wacht; dat is het ook, helaas.

Over een week is iedereen dit vergeten etc etc ik hoef het niet eens te typen , jullie weten zelf net zo goed hoe het gaat. Wie denkt er nog aan die voetbaljochies van een paar weken geleden, laat staan aan de vrouw en kids van de scheids? Nobody cares. Alleen als het compleet met commentaar en al wordt voorgeschoteld op een silveren bord dan hebben we een sterke mening en hang ze op en martel ze dood!!

Gelukkig hebben we een recht systeem dat niet al te veel luistert naar de roep Kruisigt Hem! en Burn That Witch!!!

@SiRoj hierboven: zou jij leuk vinden als het je broertje was die ernstige bedreigingen aan zijn adres krijgt en niet meer alleen de straat op durft, laat staan uitgaan?

Typisch geenstijl, de ""reaguurders"" oproepen om de namen erbij te zoeken, want dan heeft GS het in elk geval niet zelf gedaan. Schiet díé lui toch af. Maar dat hoeft niet. Want zoals ik een grappige column in de metro las gisteren: zelfs de politici boeit het niet meer als GS weer met domme vragen komt, ze lachen er wat om en geven wat half serieuze reacties. Want wie neemt GS nou nog serieus - geen hond. Maar dat terzijde :p

edit: afsluitend ben ik het nog met Tinne eens: ja nu hebben ze wat naars gedaan, maar over 10 jaar is het bij een incident als dit zeer goed mogelijk dat de jongens hun pubertijd ontgroeit zijn en wél wat nuttigs van hun leven hebben gemaakt. Dan is 1x googlen genoeg om dit soort puberale foutjes (hoewel ZEKER wel een ernstige van de 2 hooffdaders!) weer naar boven te brengen. Lekker. Blij dat ik ben opgegroeid in een tijd waar dit soort publiekelijke schandpaalnagelingen er niet waren.
 
Last edited:

Gelukkig hebben we idd een rechtsysteem wat niet naar de waan van de dag luistert of naar de volkswoede, niet direct iig.
Grappig dat als je rechtstaat dat wel zou doen....je een halve sharia aan het invoeren bent. :p

Btw. de dader van de moord op die Juwelier krijgen 18 jaar....dat is best lang imo. Terecht?
 
Back
Top