Nieuws en politiek #2

Standaard procedure, wordt altijd op de torso gemikt. Grootste oppervlak, meeste kans om iemand uit te schakelen.

Lijkt me verschrikkelijk om het schot te moeten lossen, dat staat voor altijd in je geheugen, dat je een 17 jarige jongen hebt dood geschoten. Maar je eigen leven gaat altijd nog voor, en bij zo'n bedreiging moet je gewoon schieten.

Fout gehandeld? Zeker niet, al zullen wij als buitenstaanders toch nooit de situatie te weten komen en alleen maar kunnen speculeren.
 
wat Dnstal al zei: als die jongen zich gewoon aan de regels had gehouden (op tijd thuis en de handjes de lucht in) was er niets gebeurt.

we moeten het verhaaltje vanaf voor af aan bekijken en niet van achter naar voren.
 
Moraal van het verhaal: de media verpest het weer allemaal.

Wat voor persoon met enig verstand plaats zon opmerking als "volgens vrienden was de jongen juist weer op het rechte pad" in een nieuws artikel!? Dan zijn er maar twee mogelijkheden. 1 je bent WERKELIJK dommer dan een doodgeboren baby, of 2. je wilt koste wat kost politie onderuit halen
 
Achter slot en grendel. Net als die Sylvester M. die die 77-jarige supporter dood heeft getrapt.
Al is 3 jaar natuurlijk te lachwekkend voor woorden.
 
Ik voel me aangesproken... Leuke sport om te kijken.

Maar het amateur voetbal is echt verschrikkelijk ja, zo blij dat ik dat niet meer doe.
Kanker dit, je moeder dat, ik schiet je kapot, ik breek je benen, :rolleyes:...
 
Back
Top