peugeotliessel Pleased to meet you! 18 June 2005 #1 Ik hoorde pas van iemand dat yasuni met een nieuwe lijn R uitlaten komt, met zwarte carbon demper. Ik vond het een beetje een raar verhaal, dus weet iemand er hier iets meer over? Of is het gewoon onzin?
Ik hoorde pas van iemand dat yasuni met een nieuwe lijn R uitlaten komt, met zwarte carbon demper. Ik vond het een beetje een raar verhaal, dus weet iemand er hier iets meer over? Of is het gewoon onzin?
Spasta 6.74 @ 150 meter 18 June 2005 #3 c21 is er nog niet eens voor pia dus zal het er waarschijnlijk ook nog niet zijn/komen voor peugeot/honda. Ik denk eerder dat er een c21 demper of een stickervel over geplakt is Upvote 0 Downvote
c21 is er nog niet eens voor pia dus zal het er waarschijnlijk ook nog niet zijn/komen voor peugeot/honda. Ik denk eerder dat er een c21 demper of een stickervel over geplakt is
Ronnie Well-Known Member 18 June 2005 #4 Hoe weten jullie dat nou zo? Antwoorden slaan nergens op als ik eerlijk mag zijn. Dus zeg alleen iets als je 'betrouwbare' informatie hebt met eventuele bron... Upvote 0 Downvote
Hoe weten jullie dat nou zo? Antwoorden slaan nergens op als ik eerlijk mag zijn. Dus zeg alleen iets als je 'betrouwbare' informatie hebt met eventuele bron...
peugeotliessel Pleased to meet you! 20 June 2005 #5 Ronnie said: Hoe weten jullie dat nou zo? Antwoorden slaan nergens op als ik eerlijk mag zijn. Dus zeg alleen iets als je 'betrouwbare' informatie hebt met eventuele bron... Click to expand... vind ik ook, het is zeker geen c21, zo dom is hij niet. Maar het kan best dat het niet waar is, maar ik dacht ik vraag het even. Upvote 0 Downvote
Ronnie said: Hoe weten jullie dat nou zo? Antwoorden slaan nergens op als ik eerlijk mag zijn. Dus zeg alleen iets als je 'betrouwbare' informatie hebt met eventuele bron... Click to expand... vind ik ook, het is zeker geen c21, zo dom is hij niet. Maar het kan best dat het niet waar is, maar ik dacht ik vraag het even.
melf #50 Well-Known Member 20 June 2005 #6 mja , men hoort zo vaak wat als het zo is maakt het niet uit , dan komt het vanzelf wel.. en als iemand defenitief kan bevestigen dat ze komen dan zou ik zeggen meld het hier.... Upvote 0 Downvote
mja , men hoort zo vaak wat als het zo is maakt het niet uit , dan komt het vanzelf wel.. en als iemand defenitief kan bevestigen dat ze komen dan zou ik zeggen meld het hier....