This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe Yasuni R uitlaat --> Scoot komt niet vooruit

Bartje-civic

Well-Known Member
Heej mannen,

K heb bij me zusje(Ze heeft een Yamaha Neos AC) net een nieuwe Yasuni R gestoken.
Haar oude Yasuni R was helemaal weggeroest dus ze heeft een nieuwe gekocht ( na +- 4 maanden ).Dat ding heeft dus 4 maanden stilgestaan, k hoefde btw maar 1 keer te kicken en hij starte

Maargoed... ff netjes warm laten draaien.. toen ik het gas verder open draaide deed dat ding dus niks :S
Omdat het dezelfde uitlaat is (niet helemaal, zie onderaan) neem ik aan dat de gewichtjes en de veer kunnen blijven zitten.
Iemand idee wat het kan zijn?

Check deze foto :
http://people.zeelandnet.nl/gateway/civic/uitlaatscoot.JPG
Het is dus dezelfde uitlaat alleen dit kleine 'pijpje' zat bij de vorige niet..
Hoort dat zo ??

Greetz!
Bart

je pakt een priem en een hamer en dan begin je te beuken op die begrenzer. tot ie aan 1 kant losgaat dan haal je hem eruit met een tang.

er zit er btw ook nog 1 in de demper aan het begin dees is wat lastiger, glaswol eruit halen en dan moet je maar gaan trekken en slaan met priem weer en hamer .

tis ff kutwerk maarjah, als ie eruit is merk je het zeker weten

Nou hij zat met 2 kleine lasjes vast.. heb 1 lasje uitgeboord en dan naar binnen geslaan...

Scootertje rijd nu weer or.. en beter als met die oude Yasuni R
Tis btw glad.... ben 3 keer dwars gegaan

En dan zit er ook nog een begrenzer in de demper ofwa ?

Jep, bij de nieuwe R's zit er ook zo'n geval in de demper. Laat anders ff je dealer er naar kijken ofzo... Ik geloof dat het een nauw buisje is aan het begin v/d demper. Eruit halen dus

ik heb zo mijn demper naar de klote gekregegen na een avontje rammen op de begrenzer :-s maarja effe terug laten lassen en tis te hopen dat het hept begrenzer er uit

Bij de nieuwste uitlaten zit er bij de eerste bocht een begrensertje in en bij het eindpotje...ken je erzo uit halen met een schroevedraaier (wel voorzichtig!)