Nieuwe Yasuni Black Editions uitlaten

Tom de Vries

Well-Known Member
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe aluminium Yasuni black edition uitlaten?

goede foto's hebben ze bij S2parts.nl

Ik vind die demperklem vet, maar ik wil even weten of er al iemand is die ervaring heeft met deze nieuwe uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

De uitlaat is kwa prestatie gelijk aan de oude yasuni's alleen het desgin is anders.

Wij hebben ze getest op de testbank met als resultaat het zelfde vermogen.

Gr,
 
Wel apart dat er op ieder forum een nieuwe user is die even komt melden dat ze op estweeparts punt nl van die fraaie fotos hebben, en vervolgens wordt afgewimpeld met de melding dat het dezelfde uitlaten zijn, en eventueel ook verbannen omdat hij het nog een paar keer probeert in een ander topic, en dan weer naar een ander forum gaat en wederom komt melden dat... enz..enz..
 
Als ik het heb over "een nieuwe user is die even komt melden dat ze op estweeparts punt nl van die fraaie fotos hebben" dan voel jij je aangesproken?
Dan heb je vast een slecht geweten ;)
 
@ aidix

omdat ik nieuw ben, kan ik geen foto's plaatsen. vandaar dat ik refereer aan de website.

op scooter freaks praten ze er ook over en die topics zijn niet door nieuwe users gestart:

scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=418793
scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=418842

Als je een andere website weet die goede foto's heeft, mag je die ook melden als je je daar beter door voelt. Ik kon hem in elk geval niet zo snel vinden.

als je even op kit-yasuni.com kijkt bij "news" zie je dat het niet dezelfde uitlaten zijn. Ze introduceren een nieuw uiterlijk van de aluminium modellen.
 
Back
Top