nieuwe variateur + koppeling????

nick_f15_firefox_70

Well-Known Member
zijn er nog mensen hiero die mij bepaalde combinaties aan of afraden als het om de koppeling en variateur gaat (en de V-snaar)???

setup:
70cc malossi gietijzer
17,5 dellorto
gianelli blackswan
zwarte drukveer polini
5,5 grams rollen
nu nog orginele variateur + koppeling

Advertisement - register to remove this

Malossi vario, Polini v-snaar, en ik neem aan dat je met schoepenrad de Ventilvar bedoeld (halfpoelie)

Ik heb wel vaker gehoord dat dat een goeie combinatie is
smile.gif

Greetz

En dan nu de afraders:

-Speed Control (Polini), vanwege overtoeren in het begin...
-Speed Clutch Evolution (2G), vanwege het feit dat je zo'n ding bijna altijd asynchroon afstelt, waardoor hij altijd slecht optrekt, en bij brute setups kromtrekt...
-Vreemde v-snaren, heb bijvoorbeeld al eens de uitwerking van een MHR Kevlar Belt op een MHR Vario gezien, net schuurpapier... Kan ook een productiefoutje zijn geweest...
-Hebo ripp-offs, de Hebo Clutch is al niet duur, dus waarom een goedkope ripp-off kopen?
-Malossi Fly Clutch, vanwege het minimale prijsverschil met een Hebo, en de beperkte instelmogelijkheden...

Aanraders;

Hebo Clutch
Polini Speed Clutch
Malossi Delta Clutch (beetje duur, beetje zwaar)

Een Multivar zal ik maar niet aanraden, heb ik een beetje vreemde ervaringen mee...
rolleyes.gif

Greetz.

Ik heb nog een Hebo koppeling te koop,

105mm voor Minarelli...

Zo goed als nieuw, 75 piek.

------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, std Runner vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Std radiateur nog... maar niet voor lang.

Hoe zit het met de slijtage met zo'n hebo koppeling ? doe je er een beetje lang mee ?

ennuh , wat zijn pcies de prestatie verschillen ?

jow thx

------------------
-------------------------
Sr www 99'- custom build,Sr stealth 99'-special painted

Kloppen die maten van die nieuwe Hebo vario en de Hebo v-snaar goed op elkaar ?
Net zoals Multivar+vent.+pol.snaar (op minarelli)

He
Over die Hebo 2001 ik heb die ouwe hebo dingen in mun scoot, zit er veel verschil in ???????
Tenminste Ouwe als er een 2001 versie is heb ik denk de ouwe

Originally posted by Xerious:
Hoe zit het met de slijtage met zo'n hebo koppeling ? doe je er een beetje lang mee ?

ennuh , wat zijn pcies de prestatie verschillen ?

jow thx

Hij kan later aangrijpen, dus trek je beter op (als je het goed doet) het frictie matriaal is van betere kwaliteit

Originally posted by Repsac:
Kloppen die maten van die nieuwe Hebo vario en de Hebo v-snaar goed op elkaar ?
Net zoals Multivar+vent.+pol.snaar (op minarelli)

Ja natuurlijk...

zie het als en overrange set zonder achterpoelies

Back