Nieuwe uitlaat wordt zwart

dimeke

Well-Known Member
ik het overtlaats een nieuwe uitlaat gekocht. een leovince rs. waar je de lassen zo ziet maar is dat normaal dat die helemaal zwart word
 
Advertisement - register to remove this

gewoon overal. neen het is geen roest. want juist maar nieuw gekocht. kan dat dat die zo wordt door de warmte. maar is dat dan normaal dat die ganse uitlaat zwart wordt
 
Uitlaten roesten supersnel ja als je ze niet na elke rit even schoonmaakt, en zelfs al doe je dat wel dan nog is hij na een jaar niet meer geweldig

  • Titel aangepast, was: "uitlaat"
 
kijk op mijn afbeelding. ik heb nog niet zolang en nu is hij al bijna helemaal zwart. juist in het midden is er nog een goed stukje.
 
kijk op mijn afbeelding. ik heb nog niet zolang en nu is hij al bijna helemaal zwart. juist in het midden is er nog een goed stukje.
Dat komt gewoon door de warmte. Mengsel wel goed afgesteld? Met een te arm mengsel word hij namelijk nog heter dan normaal.
 
Ja, maar zoals gezegd wordt je uitlaat zo heet dat de lak er in notime af is. Al die pekel die nu op de weg ligt versnelt het hele "verlelijkings" proces van je uitlaat en andere ijzeren delen van je scooter nog eens ontzettend.
 
idd ik heb een gegoten uitlaat (dus geen krul) die ik iedere lente wel onder handen moet nemen en wat je ook gebruikt het springt er na een paar keer rijden toch al af inde uitlaatbocht.
 
Back
Top