"Nieuwe" scooter ;)

Originally posted by hebo-aeroxje


Achterlichtunit is tog ook in diepzwart te verkrijgen? Dat staat wel vet, vinnik eigenlijk. Maar ja, wie ben ik...

Verder wel kewl ding, Dark Dream ofzow tog?

Xie hem wel in Almelo Ruud

Greetz

Alleen wit/blauw/carbon...

ik moet nog ff een zwarte spuitbus halen omdat je bij je richtingaanwijzers achter niet aan de binnenkant kunt spuiten (het stuk aan de zijkant zit een reflector achter)
 
Originally posted by Martin Sanders


mja je bent er ook al overheen dat je spatbord weg is :D
die paar kleine offers erbij
mja de runner is als nieuw :D

ook de achterknippodingen zijn donker :) en achterlicht natuurlijk
 
hmja, ik had 'm al gezien toen de scoot nog onderkoffer was in de schuur :D
Maar zo istie mooier ja, alleen ik mis die dubbele remschijf voor... :rolleyes: 8P
 
Hey Ruud, je kan eventueel dat draad van die toerenteller/km teller wegwerken ipv langs de zijkant. Gaatje boren middenkap(grijze), draad erdoor heen, beetje isolatie tussen het gaatje en het draadje> tegen de regen. Dat zou ook wel beter staan, tenzij het de bedoelings was zo langs de zijkant geel draad? :|

Greetzz DAW
 
Die van mij blijft het vetst 8P

burnen.jpg


runnerhoog.jpg


Ik krijg alleen die gele stickers er niet vanaf :( Ze zitten helemaal vastgerot
 
Originally posted by Ogre
Die van mij blijft het vetst 8P

burnen.jpg


runnerhoog.jpg


Ik krijg alleen die gele stickers er niet vanaf :( Ze zitten helemaal vastgerot

nix bijzonders hoor sander ;) zo heeft de mijne ook 1,5 jaar geleefd...

DAW: nee dat ga ik niet doen want als ik eens een scooter af moet stellen o.i.d. heb ik mijn toerenteller nodig...
 
net ff getest... :)

Top die ik gehaald heb: 125 teller. Maarja er is veel te veel wind en ik zat gewoon rechtop dus een eerlijke meeting (rechte weg, windstil) zit er niet in.

Toerental tijdens acceleratie: 13350 en daar blijft ie op hangen (met uitschieters van +10 en -10 RPM, wie zei er dat een overrangeset niet constant was?) Ik denk dat dit toerental nog iets omhoog moet maar dat is van latere zorg.

Geluid: pomptiedom 8) nice soundz

Remmen: Remt aarzig hard :)

Voorvork: :'( Moet een andere op dit rijdt nog wel ok maar het kan beter.

Tsjah uhh dat was het wel :)
 
Originally posted by Ruud
net ff getest... :)

Top die ik gehaald heb: 125 teller. Maarja er is veel te veel wind en ik zat gewoon rechtop dus een eerlijke meeting (rechte weg, windstil) zit er niet in.

Toerental tijdens acceleratie: 13350 en daar blijft ie op hangen (met uitschieters van +10 en -10 RPM, wie zei er dat een overrangeset niet constant was?) Ik denk dat dit toerental nog iets omhoog moet maar dat is van latere zorg.

Geluid: pomptiedom 8) nice soundz

Remmen: Remt aarzig hard :)

Voorvork: :'( Moet een andere op dit rijdt nog wel ok maar het kan beter.

Tsjah uhh dat was het wel :)

125 teller? Ik wist niet dat je zo dik was?
 
Back
Top