nieuwe scooter schone lei

ik weet heel zeker dat dit per scooter gaat.
Mijn oude scooter is 2x ingenomen, en die zou bij de volgende keer vernietigd worden. en mijn racer daarmee ben ik twee keer gepakt. en daarbij zou hij ook bij de derde keer vernietigd worden. Kortom het is de scooter en niet het persoon.
 
volgens mij is het in de pers gooien van je scooter nog steeds een fabeltje, ze zeggen dat ze hem erin gooien, maar heb nog nooit van iemand gehoord dat ie m kwijt was na 3x.

en dan nog gaat het natuurlijk om de persoon... JIJ zit fout dat je op een opgevoerde scooter rijdt.
 
ik weet ook wel dat het fout is ... ;) maar ik heb het hier in een brief staan dat hij bij de volgende keer wordt vernietigd. Maar idd je kan gewoon een andere scooter nemen en weer 3x gepakt worden. desnoods alleen ander frame.
 
Als het scootergebonden is, zou dat wel heel dom zijn. Koop je een scooter, is de eigenaar er al 2x mee gepakt. Jij gaat 1x op de rollerbank, weg scooter.. Kan me haast niet voorstellen dat het niet naamsgebonden is, maarja..
 
Ik weet 100% zeker dat het persoonsgebonden is.

Ik heb hier een recidive regeling voor me liggen, en heb dit al 10x nagevraagt!

Als je ( Zoals bij ons ) 3x gepakt word met een vermogen van 1.9 kw+ word de scooter definitief in beslag genomen.

Haal jij 18322832 keer 1.8 kilowat maakt dat niks uit.

Is die recidive regeling bij jou van kracht, dan word jou NAAM in het register opgezocht, daarin kunnen ze zien of jij al vaker meer dan 1.9 kw heb gehaalt.

Zoja, en is het jou 3e keer, dan ben je de scooter waar je dan op rijd gewoon kwijt.

Anders zouden ze je verzekeringsplaatje invoeren? Elk jaar krijg je toch een nieuwe? :rolleyes:

Ik weet 100% zeker dat het zo hier geregelt is. :)

Scooters vernietigen is trouwens onzin, ze worden aan domeinen verkocht, je zou hem zelfs terug kunnen kopen voor een fors bedrag.
 
Ik weet 100% zeker dat het persoonsgebonden is.

Ik heb hier een recidive regeling voor me liggen, en heb dit al 10x nagevraagt!

Als je ( Zoals bij ons ) 3x gepakt word met een vermogen van 1.9 kw+ word de scooter definitief in beslag genomen.

Haal jij 18322832 keer 1.8 kilowat maakt dat niks uit.

Is die recidive regeling bij jou van kracht, dan word jou NAAM in het register opgezocht, daarin kunnen ze zien of jij al vaker meer dan 1.9 kw heb gehaalt.

Zoja, en is het jou 3e keer, dan ben je de scooter waar je dan op rijd gewoon kwijt.

Anders zouden ze je verzekeringsplaatje invoeren? Elk jaar krijg je toch een nieuwe? :rolleyes:

Ik weet 100% zeker dat het zo hier geregelt is. :)

Scooters vernietigen is trouwens onzin, ze worden aan domeinen verkocht, je zou hem zelfs terug kunnen kopen voor een fors bedrag.

ik heb dus 2 keer 1,1kw gehad. Dus eigenlijk kan ik dus nog 2 keer met 1,9 op de bank als ik dat zou willen?
 
Maakt niet uit, er komt op JOUW naam te staan dat je bent gepakt met een te snelle scooter, de 3e keer hang je erin. Als je een beetje typisch Nederlands denkt dan krijg je het antwoord vanzelf :)


ben ik niet met je eens. maar goed dit is een welles nietes discussie schiet dus niet op.

beste lijkt me om naar het politie bureau te wandelen als iemand het echt wil weten en aan de hoogste mafkees vragen hoe het zit.
 
dat had ik dus al gedaan maar ze hebben steeds van die smoesjes dat de persoon die daar over gaat er niet is en zo. Ik fiets wel naar een rollebank toe anders als die er is. Dan zet ik hier wel ff neer wat hun erover zeggen.
 
Ten 1e, ELKE REGIO EN ELKE AGENT is weer anders, de ene keer heb je 2.0 kw, en geen achterlicht, heb je 25 euro voor geen achterlicht, de volgende keer weer hetzelfde verhaaltje en heb je 15 euro voor geen achterlicht, noem zo maar op.

Terugkomend op het verhaal, ik vind het sterk dat het persoonsgebonden is, 2 jaar rijd je op je "4llUs mHr E4rox", 2 x aangehouden, mooi naar de 2KW.
Rijd je tegenwoordig met een gloednieuw CPI'tje rond, alles origineel, loopt alleen 60, 0,7 dus...Hatsjakidee, je wordt aangehouden, en kwijt ben je hem?.
No way als je het aan mij vraagt.....

Aan de andere kant, je koopt net de welbekende sneller aerox, wordt 1x aangehouden, blijkt dat ie dan al 2 x is aangehouden, weg scooter...kan ook niet echt...
 
wat ik al gezegt heb is dat eem vriend van me laatst met mij achterop 2kw heeft gehaald op mijn eigen scooter

boete staat op de naam van een maat van me, hij heeft een persoonlijk brief thuis gekregen.

Staat niet echt duidelijk in dat ze de Volgende keer de scooter inbeslag nemen!:eek:

want,

Vorig jaar september ben ik met 80km/u geklokt ( GEEN ROLLERBANK )
en in Febuari ben ik op de roller geweest met 1,1 kw

en die maat van me is op mijn scooter toen dus de 1e keer op de rollerbank geweest in Gelderland Midden, terwijl ik in Gelderland Zuid woon.

Snelheid Klokke telt toch niet als een Punt?
 
Hoi,
voor de mensen die nu willen weten hoe het zit.

Ik heb zelf met mun speedfight 2x over 2.0 gehad en 2x een mooie brief thuis gekregen dat bij de 3de x kwijt zou zijn.

nu ben ik dus na het politie buro gegaan en gevraagt hoe dit nou werkten als ik mijn scooter verkocht en een neiuwe kocht die ook weer veel te snel was.

hier op kreeg ik als antwoord dat dat uiterst stom was om een te snelle scooter te kopen blablabla.

maar het zit zo word jij met 1en de zelfde scooter gepakt is het bij de 3de x inbeslag namen.

verkoop je hem dus weer kan de volgende eigenaar ook weer 2x over 2.0 zonder dat er wat gebeurt.

en jij zelf kan ook weer met een nieuwe scooter 2x 2.0 halen.

maar ook vertelde hij me erbij dat nu de digitale rollerbanken er waren dat als je over de 2.0 ging je kenteken papieren in beslag genomen kunnen worden.
dit heb ik al mee gemaakt bij een vriend die moes opnieuw op keuring bij de rdw en werd helemaal nagekeken op spatbord banden balhoofd etc.

ik hoop dat het te begrijpen is en voor de mensen die mij niet geloven moeten het maar na vragen (ps woon in limburg)
 
Ik weet 100% zeker dat het persoonsgebonden is.

Ik heb hier een recidive regeling voor me liggen, en heb dit al 10x nagevraagt!

Als je ( Zoals bij ons ) 3x gepakt word met een vermogen van 1.9 kw+ word de scooter definitief in beslag genomen.

Haal jij 18322832 keer 1.8 kilowat maakt dat niks uit.

Is die recidive regeling bij jou van kracht, dan word jou NAAM in het register opgezocht, daarin kunnen ze zien of jij al vaker meer dan 1.9 kw heb gehaalt.

Zoja, en is het jou 3e keer, dan ben je de scooter waar je dan op rijd gewoon kwijt.

Anders zouden ze je verzekeringsplaatje invoeren? Elk jaar krijg je toch een nieuwe? :rolleyes:

Ik weet 100% zeker dat het zo hier geregelt is. :)

Scooters vernietigen is trouwens onzin, ze worden aan domeinen verkocht, je zou hem zelfs terug kunnen kopen voor een fors bedrag.


Worden scooters niet vernietigd?:mad:
kijk hier dan maar is na :
http://www.scooter-freaks.nl/filmpjes/?pagina=bekijk&cat=24
 
Mja ze willen je zowiezo bang maken, dus de overheid vind dat natuurlijk prachtig om uit te zenden. Verder kan natuurlijk ook na diefstal etc in zijn genomen, dat word er niet bijgezegt:)
 
Back
Top