Nieuwe schokdemper

Lesley

Member
Goedenavond,

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe schokdemper voor mijn Aerox uit 2010. Een tijdje terug heb ik een YSS Pro X als vervanging voor mijn lekke schokdemper genomen maar ook deze ging helaas lek (heeft me in ieder geval gemotiveerd extra rustig te rijden over de drempels :sweatsmile:). Na wat zoeken vond ik op m2trading de schokdemper van Carenzi met een gasbusje.

Heeft iemand enig idee of dit een goede schokdemper is? Ik vind hem er super gaaf uit zien voor onder mijn witte scooter maar dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit. Misschien heeft iemand ervaring met deze schokdemper of iets gehoord van een ander? Ik zal de link hieronder zetten:

M2trading.com/blablabla

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Helaas een keer in het donker geen put in de weg gezien met iemand achterop, dusja, dat was te voelen en daarna merkte ik al snel dat ie niet meer goed was.

Die van YSS heb ik inderdaad ook gezien en zien er ook wel mooi uit, alleen vond ik deze net wat mooier voor onder mn scooter :)

Zijn die gasbusjes trouwens ook heel goed voor als je vaak iemand achterop hebt?
 
Helaas een keer in het donker geen put in de weg gezien met iemand achterop, dusja, dat was te voelen en daarna merkte ik al snel dat ie niet meer goed was.

Die van YSS heb ik inderdaad ook gezien en zien er ook wel mooi uit, alleen vond ik deze net wat mooier voor onder mn scooter :)

Zijn die gasbusjes trouwens ook heel goed voor als je vaak iemand achterop hebt?
Kan alleen wat beter de klappen opvangen. En is een stuk duurder dan een normale.
 
Back
Top