nieuwe schokdemper voor m`n zip sp

Johan

status: gestopt !!
Heb een andere schokdemper voor m`n zip sp nodig want wat er nu onder zit is voor de snelheid waar ik mee rijd niet echt geweldig te noemen.
Ik zoek dus een goede schokdemper, waar het liefst de veervoorspanning van regelbaar is en de uitgaande demping.
Nee, ga nu niet zeggen dat ik de malossi rs24 moet nemen want die vind ik gewoon te duur. Ik zoek dus een schokdemper rond de 300/400 piek. en nee ik wil niet zo`n tp veer.
Zelf had ik al een mooie rms schokdemper gezien. Heeft iemand hier ervaring mee of met andere schokdempers ?

Alvast bedankt

Johan
 
Advertisement - register to remove this

Die RMC is erg vet en ook heel goed. Meer waar voor je geld dan RS24/HAT/RS3/TP.

In feite is ie gewoon heel goed vergelijkbaar met een RS24, en dat voor iets meer dan de helft van de prijs.

Ik heb hem ook, die zonder losse gasbus. Die met is helemaal wreed!
 
Hmm fanks arne

Keus is dan snel gemaakt.

Maar weet jij misschien of ie ook verkrijgbaar is in een iets langere lengte dan standaard want ik wil hem iets ophogen ? bv die van een nrg of runner , wat is het verschil in lengte of zijn deze gelijk ?

Is er trouwens ook een rms schokdemper verkrijgbaar voor voor ?
 
Als je langer wilt als origineel zul je aan de RS24 moeten voor een Runner, die is iets langer...

RMS (die is trouwens gelijk aan Hi-Tech (witte spiraal) en de CIF (grijze spiraal) is er niet als voorschokdemper.
 
www.j-p-s.nl

Bitubo maakt ook leuke veertjes...Ik ben alleen nog opzoek naar een fatsoenlijke voorvork voor me NRG, iemand ideeen? Paioli is niet aan te komen, buzetti is troep, net als EBR, bitubo maakt geen voorvorken, maloss is te duur, WP al helemaal...

Een langere veer zorgt niet altijd voor een betere wegligging, onthoud dat wel heh

------------------
All your base are belong to us!
 
Back
Top