Nieuwe pot op mn slider

Slidertje

Well-Known Member
Hallo,
Wou deze uitlaat kopen voor mn slider .
Voor gewoon enige tijd mee te rijden.
Ik denk dat die al ontgrest is want dat is wat ik zoek een uitlaat die niet begrensd is! Dat ik en niet aan moet prutsen!
Dit is de link!
http://www.motorkit.com/catalog/LES...NTI-CHR-Booster/product_info.html?language=du
Is deze goed voor originele setup?
En kan ik hem later nog gebruiken voor een snelle 70cc setup.
Ik dacht dat deze een middeltoerige uitlaat is...


Groetjes jonathan
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,
Wou deze uitlaat kopen voor mn slider .
Voor gewoon enige tijd mee te rijden.
Ik denk dat die al ontgrest is want dat is wat ik zoek een uitlaat die niet begrensd is! Dat ik en niet aan moet prutsen!
Dit is de link!
http://www.motorkit.com/catalog/LES...NTI-CHR-Booster/product_info.html?language=du
Is deze goed voor originele setup?
En kan ik hem later nog gebruiken voor een snelle 70cc setup.
Ik dacht dat deze een middeltoerige uitlaat is...


Groetjes jonathan

In die klasse zit er altijd standaard een prop ingelast.
Deze kun je best gemakkelijk verwijderen doormiddel van de laspunt weg te slijpen met de dremel.

Tevens is deze uitlaat niet echt goed en speciaal ofzo.. als je toch iets in die prijsklasse wilt hebben..zou ik een Yasuni R aanraden.
 
Jah een yasuni R
Maar het probleem is de begrenzer in de demper!
Vind hier nergens een tuto over om deze er uit te hallen

Een tutorial heb je helemaal niet nodig, zodra je de prop ziet zitten bij de uitlaat flens kun je de dremel pakken en dat kleine laspuntje weg slijpen met de dremel.

Maar waarom wil je eigenlijk later een "snelle 70cc setup"? aangezien je al niet wilt dat de prop er bij aankoop in mag zitten. Denk dan dat je eerst je standaard spullen moet gaan ontdekken voordat je aan het snelle spul begint.
 
Als je het zegt! heb wel een vriend die me heel heel goed kan helpen maar zit op vakantie tot de 6de!
hij is nu 19 maar zat enkele jaren geleden in de scooter sprint wereld!
 
Back
Top