nieuwe pijp

sr rossi stylo

Well-Known Member
Ey luitjes,
Ik wil een nieuwe uilaat maar ik weet niet precies welke goed voord mij is. Ik heb nu een 50 cc polini vario met 4.2 rollen. Er hangt nu een standaard aerox uitlaat onder met een snelle bocht en ik ga er 75-80 mee op de teller. Niet veel soeps dus. Hij trekt wel aardig. Hij heeft voorheen focking hard gereden, vorige eigenaar.

peazz Mous

Advertisement - register to remove this

ey thanx, ik heb inderdaad nog een standaard cilinder en een polini vario. Kan ik niet beter gewoon die yasuni z kopen? Ik ben niet van plan om een 70 te nemen nl. Mijn ouders gaan redelijk flippen denk ik. iig thanx8)

ok maar wat houden die schotten in, en wie heeft er een pic van die laser? Ik las ergens dat de r het niet echt lekker deed op een 50cc, maar ja ik denk wel dat ik er voor ga. Of die laser moet zwaar lauw zijn. wat kosten ze eigenlijk?
laterss.
Wat kost trouwens een beetje zijstandaard. en een nieuw achterspatbord? ik ga deze ff afzagen.
Binnekort zal ik ff een pic plaatsen, kheb nl geen digitale cam.

Originally posted by sr rossi stylo
ok maar wat houden die schotten in, en wie heeft er een pic van die laser? Ik las ergens dat de r het niet echt lekker deed op een 50cc, maar ja ik denk wel dat ik er voor ga. Of die laser moet zwaar lauw zijn. wat kosten ze eigenlijk?
laterss.
Wat kost trouwens een beetje zijstandaard. en een nieuw achterspatbord? ik ga deze ff afzagen.
Binnekort zal ik ff een pic plaatsen, kheb nl geen digitale cam.

hey maurice we gaan binnenkort wel ff samen bij jps langs

Back