This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe pijp op Camino wa doen??

Status
Not open for further replies.

Nik joos

Well-Known Member
Hellow , ik moet nog even iets vragen ,
Ik ga de pijp van een opgeknapt Caminotje vervangen , alles was daar nog authentiek aan , .
Ik vraag mij nu af wa ik moet doen als ik die pijp verander , moet daar nieuwe sproeier in , die nieuwe pijp is een Proma Circuit pijp , ga da daar op ??

Alle mercikes en tot zo vlug mogelijk

Nik

P.S. als ik nog andere dingen moet doen zeg da dan ook ff vlug
 
hoe krijg je in hemelsnaam die sproeier vervangen bij een camino, daar doe je echt minstens een halve dag over, je moet dat hele blok eronder uit halen, of doe ik het nu helemaal verkeerd? Moet nu namelijk constant met de choke openrijden :S
 
Wat je zegt is juist hoor syphon, het blok moet er onderuit om sproeier te vervangen. Rollers vervangen is ook zo'n rotklus bij camino, moet je met vliegwiel trekker je vario en koppeling ( zit aan elkaar vast bij camino) erafhalen. Dan zet ik de vario moer vast tussen bankschroef en draai die moer los door oliefilterklem rondom dat vliegwiel waar koppeling in zit te doen, dan draaien maar en vario ligt open.
 
sorry voor topic kick, maar wou dit even melden
blok moet er helemaal niet onderuit om sproeier te vervangen 8P
als je de achtervering losmaakt vanonder, en dan de achterkant maximaal naar boven haalt (stoeltje onder zetten of zo) zodat de onderkant van de tank tot tegen de cilinder-kop zit
kan je carb er makkelijk afhalen door de 4 bouten aan spruitstuk los te draaien
dit geheel (spruitstuk - carb) past tussen de achterbrug en frame door
is geregeld op maximum 5 minuten
 
Status
Not open for further replies.