This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nieuwe piaggio nrg power

wietvanhooff

wietvanhooff
heey mensen ik heb 10 min geleden een nieuwe Piaggio Nrg power besteld in kleuren blauw/zwart.
Ik kon kiezen uit deze:
Nrg power Lc : groen/zwart
Nrg power Lc : grijs/zwart
Nrg power Ac : Blauw/zwart
Nrg power Ac : Rood/zwart

Ik heb zelf gekozen voor de Ac blauw/zwart omdat ik die het mooist vondt, maar ik was eigelijk benieuwd wat jullie van dit 2005 model vinden.

http://www.nl.piaggio.com/_vti_g6_mod.asp?brand=PIAGGIO&country=NL&language=N&mod=NRGX

Ik zou graag wat reacties willen

groetjes wiet van hooff

k zou hen morgen afbestellen en de lc versie bestellen

ac is ook in nederland niet zo best

ac is gewoon goedkoper te produceren

je hebt dan ook dat lelijke stofzuigergeluid
ac koelt slechter vooral bij opgevoerde scoots

op het forum zijn er velen die hun ac voor veel geld ombouwen naar lc omdat dat beter is voor snellere scoots

dus bestel liever de lc versie

man in lc heb je hem ook gewoon

ding is lc veel meer waard 2de hands en roostertje in voorkap heb dan ook nut

ook kun je heb je niet die lelijke bobbel aan de rechterkant van je blok maar gewoon een mooi netjes afdek kapje

nog mooier je hebt carbverwarming bij lc (in de winter geen vastgevroren gasschuif!!)

ik zou hem morgen meteen omruilen (NU KAN HET NOG)

uiterlijk vink hem wel gaaf
op eerste gezicht

Volgens mij valt het stiekem wel mee hoor met AC en LC rijden ( als je beetje "normaal" opvoert, uitlaatje ofzo ) Hoef je volgens mij geen gekke dingen te verwachten. Mijn broertje rijd ook AC SF2 maar rijd gewoon goed hoor! Ok, Je moet geen tuning als LC verwachten, maar gewoon lekker scootertje om op te rijden, leuk uitlaatje eronder, doet ie het gewoon goed hoor!

Model is ook niet helemaal mijn smaak, Had liever de Sr R gekozen, maar ieder z'n smaak! Veel fun ermee!

Ik vind het een zeer nette scooter, na verwijdering van het achterspatbord en evt wat polyester werk oid heb je helemaal een vette scooter. Wat ik alleen weer erg betreurenswaardig vind is die pleepot-look van de zetel zoals vele piaggio's hebben, al is dit verder niet storend aan de scooter en maakt de rest dat zeker goed

Heb altijd al wel een pia lc scoot gewilt, deze zou het dan cker worden.
Maar ik denk niet dat mensen snappen dat je wat verder moet denken.
Welke andere scooter is standaard mooi?
Als ik me indenk wat ik ervan zou kunnen maken zou het gewoon een zeer brute scoot worden waar ook nog eens een mooie speed 04 onder kan
Maar idd, zeer dom dat je AC hebt genomen...
Je kunt ook van te voren niet weten of je hem nog werkelijk echt een keer goed gaat opfokken, zulke dingen zijn niet te voorspellen, dus je zou er wel eens veel spijt van kunnen krijgen

Maar iig gefiliciteerd met je nieuwe aanwinst, als ie LC was, was ik er ernstig jaloers op geweest

ik snap niet dat ze er weer zon verrotte voorvork onder gebouwd hebben :?
ik weet zeker dat ze genoeg klachten erover hebben gehad bij de vorige modellen...
vind de scooter er niet heel verkeerd uitzien, het is gewoon ff wennen.
vond aerox vroeger spuuglelijk nou gaat het wel
maar de mooiste is uiteraard mijn NRG O-)