nieuwe piaggio nrg power

wietvanhooff

wietvanhooff
heey mensen ik heb 10 min geleden een nieuwe Piaggio Nrg power besteld in kleuren blauw/zwart.
Ik kon kiezen uit deze:
Nrg power Lc : groen/zwart
Nrg power Lc : grijs/zwart
Nrg power Ac : Blauw/zwart
Nrg power Ac : Rood/zwart

Ik heb zelf gekozen voor de Ac blauw/zwart omdat ik die het mooist vondt, maar ik was eigelijk benieuwd wat jullie van dit 2005 model vinden.

http://www.nl.piaggio.com/_vti_g6_mod.asp?brand=PIAGGIO&country=NL&language=N&mod=NRGX

Ik zou graag wat reacties willen:D

groetjes wiet van hooff

Advertisement - register to remove this

en aan een scooter met een carb kan je tenminste zelf nog wat sleutelen.
ik had persoonlijk voor lc gekozen. heb je zowiezo als je later nog wilt opvoeren een ruimere keuze voor onderdelen.
en het is betrouwbaarder als je op gaat voeren, ivm koeling ed.

ja valt op zich wel mee.
kijk het zit zo: als je in spanje woont en het 35 graden en je moet constant bult op bult af en heb je wat aan een Lc want die koelt dan constant veel beter maar hier in nederland is dit niet nodig volgens heb omdat de scooter niet in zulke omstandigheden hoeft te rijden
:D:D:D

wietvanhooff said:
ja valt op zich wel mee.
kijk het zit zo: als je in spanje woont en het 35 graden en je moet constant bult op bult af en heb je wat aan een Lc want die koelt dan constant veel beter maar hier in nederland is dit niet nodig volgens heb omdat de scooter niet in zulke omstandigheden hoeft te rijden
:D:D:D

dikke onzin, ga jij maar eens op een meeting sprinten met 1 radiator (origineel, zonder elec waterpomp), met 19 pk. wil ik je nog een keer horen. van wie heb je die wijsheid trouwens? ook van de dealer 8P?

Waarom istie zo lelijk? Ik vin hem sportief en modern ogen. Vooral die koplampen vind ik erg netjes: Idd jammer dat het AC is, beter neem je LC als je nog keus heb!

op zich wel aardig, vind alleen ook koplampen erg lelijk, mij veels te groot( net als bij speedfight trouwens ook veel te groot.
je zult alleen er weinig aan hebben aan onze reacties, want het is toch een kwestie van smaak.

Back