Yep, 1e en 2e versie waren een groot gat zoals bij stage6 racing cilinder. Om meer stijfheid te creeeren hebben ze het nu zo gedaan. Maar hij koelt gewoon supergoed verder hoor...dus ze zijn niet te klein
Yep, 1e en 2e versie waren een groot gat zoals bij stage6 racing cilinder. Om meer stijfheid te creeeren hebben ze het nu zo gedaan. Maar hij koelt gewoon supergoed verder hoor...dus ze zijn niet te klein
wil zelf al een tijdje gaan expirimenteren met lucht druk op de inlaat. mijn idee was om zo een electrisch gestuurde luchthoorn compressor(ja goed lezen) te gebruiken en dan via een relais op een toerenteller of shift light te zetten zodat deze van zelf in springt als je weg wilt rijden zodat hij geen druk levert als je stationair staat. is der iemand die al eens over dit gedoe heeft nagedacht of mee bezig is? lijkt me zeer interessant.
Niet van de nieuwste versie, de 2e versie (prototype) zit op een klein 20pk met 19mm carb, weinig aanpassingen en gigantisch brede powerband (1500 toeren)
Het is wel de bedoeling dat ik de nieuwste versie snel ga testen, dan zal ik wel ff een uitdraai hier neerzetten. Maar alles wat ik test is met 19mm, dus echt hele dikke scores zal je niet krijgen op die manier. En heb te weinig tijd om er ook eentje voor de sprint aan te passen. Ik ga morgen weer ff verder met het RT blokje dus dan zal ik sowiezo morgen pics posten en van de week een keer een uitdraai (ben zelf namelijk ook erg benieuwd naar de resultaten van een aantal specifieke veranderingen in de cilinder)
als je de poelies monteerd met v-snaar , en je drukt de poelies in en monteerd de vario met koelvin kan het zijn dat de snaar gewoon zo blijft zitten..
En dan nog, met een vario ring kunnen de vario en halfpoulie niet DICHTER naar elkaar waardoor de snaar niet hoger kan, maar wel gewoon onderin kan liggen...
Vanavond de nieuwe versie op mijn raceblokje gebouwd, hoop komende week met een uitdraaitje te komen icm een 19mm carb en FKT DPR + Team2004. Geblokkeerd gemeten met tandriem uiteraard.