Nieuwe Parts #9

Status
Not open for further replies.
Heel vet maar waar moet je je voeten en benen nou kwijt :X
Verder denk ik niet dat het frame lang mee zal gaan als je er daadwerkelijk mee gaat rijden.

Maar wel netjes gemaakt zo te zien :7
 
en ook gewoon de bank ook met dat frame :+

hopelijk hebben ze iets aan het frame gedaan om het wat meer stevigheid te geven
 
Niet nieuw, maar vanwege de vele vragen na een jaar weer een grote serie gemaakt..

Karsemeijer Yasuni flens is Passend op minarelli C21, C30.. en is er NIET in Evo uitvoering.
Losse O-ringen ook leverbaar.

08072009041.jpg
 
Uit het verhaal blijkt ook dat die PMT banden 500 gram lichter zouden zijn als de gemiddelde 'race' band.. Ben wel eens benieuwd wat die weegt dan! Alleen waar is deze band te krijgen? Nergens nog zeker?
 
Die shockers zijn pas nog voorbij gekomen toch? Alleen niet onder de naam van Polini, komen me bekend voor iig! Die regenband ziet er ook goed uit trouwens...en die remschijf is zwevend volgens mij? Vette shit allemaal! :)
 
PMT banden zijn al wel te krijgen in nederland, heb ze bij wat pitbikers al geizen. Kreeg van hun ook een prijs van 80 euro voor een voorband en 85 euro voor een achterband (10 inch) ze zijn ook in verschillende compounds te krijgen.
 
Uit het verhaal blijkt ook dat die PMT banden 500 gram lichter zouden zijn als de gemiddelde 'race' band.. Ben wel eens benieuwd wat die weegt dan! Alleen waar is deze band te krijgen? Nergens nog zeker?
Kees leest weer iets over gewicht :+

Nieuw spullen zien er zeeer goed uit moet ik zeggen!
 
Shocks zijn van Gubellini, en zijn idd al eerder voorbij gekomen.
Even een opfrissertje:
prijs 1000+btw.
Geleverd in een luxe koffer.
http://www.scooterluxury.it/news/2009/04/nuovi-ammortizzatori-fg-gubellini-per-piaggio-zip-sp/
[ir]http://www.fgspecialparts.it/newsletter/POLINI/valigetta%20kit%20mono%20%282%29.JPG[/ir]

Soort van Malossi RS-serie. Made by Paoioli, powered by Malossi. Made by Gubellini powered by... ;)

Verder wel leuke bandjes, wachtend op de eerste weeg- en testresults.

Had het eerlijk gezegd niet verwacht van polini, maar het is echt een goede verassing.
 
die veren waren al voorbij gekomen, die van polini zien er ook wel goed uit, en inderdaad, ze lijken weer wat meer op de markt te gaan komen :)!

ontopic, een chrome remklauw, van DMP, voor jou, als je een Aerox Runner Neos of NRG hebt

imagemagic.php



de Evo 10 uitlaat zag ik ook al te koop staan, maar dat is misschien al een tijdje?
 
Dacht dat die Ohlins eerst richting de 2000 ging maar 1000 is al een stuk beter geprijsd, verwacht eerlijk gezegd dat het hele goede veertjes zijn ben.
Die Evo pijp is er al sinds dat complete blok te koop is, volgens mij dus al ongeveer een jaartje.

Ben benieuwd wie het spul een keer gaat testen:)
 
Dacht dat die Ohlins eerst richting de 2000 ging maar 1000 is al een stuk beter geprijsd, verwacht eerlijk gezegd dat het hele goede veertjes zijn ben.
Die Evo pijp is er al sinds dat complete blok te koop is, volgens mij dus al ongeveer een jaartje.

Ben benieuwd wie het spul een keer gaat testen:)


Die ohlins veren zijn ook richting de 2000...dit zijn weer andere veren.
 
Dit is ook wel eens met een Zipsp gedaan. Een blauw met gele.

@die zip sp zorgde het blok voor de stevigheid van het frame zal hie ook wel vo zijn denk ik

voor je voeten kwijt te raken zal wel voorzien zijn je moet tog zoizo kunne schakelen
 
Leuk voor de mensen met een 125/180/200 4-takt runner of andere piaggio fietsen met een leader blok:

Kübler 244/278cc kitje:
(244cc set bestond al langer maar nu is ook de 278cc set leverbaar)

8451509002766624.jpg


8451509002805216.jpg


8451509002843744.jpg


8451509002882272.jpg


8451509002920800.jpg


Deze setjes bestaan uit de originele onderdelen van de 244 en 278cc piaggio Quasar blokken die onder andere op de vespa 250 en 300 zitten. De krukas wordt aangepast zodat hij in het blok kan. Kit is compleet met krukas, cilinder, pakkingen, langere tapeinden, langere nokkenas-ketting etc.

Prijs: 620 euro voor de 278cc set en 550 euro voor de 244cc set, verkrijgbaar bij de diverse duitse webshops of direct bij Kübler voor ong. 40 euro minder.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top