Nieuwe parts #8

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik zag deze net voorbij komen @ de buren,
47363ea7fbe63653.jpg


Persoonlijk verwacht ik er niet te veel van, en ik vind hem veeeeel te duur voor zijn prijs (€150,-) terwijl hij op een goedkope manier gemaakt is (geperst)... Vergeet maar wat ik zei, dacht het ergens gelezen te hebben maar vind het nergens weer...
Nu maar wachten tot de eerste testjes gemaakt zijn.
(vind hem overigens erg lelijk, vooral die sticker, maar dat terzijde)
 
Die prulpijp lag ook op intermot. Vreselijk ding, net een Giannelli Next. Het enige fraaie aan de Polini stand waren de assistentes :p Verder lag er eigenlijk bijna niets.
 
Ik vraag me echt af wat je probeert te bereiken met zo'n opmerking? Je voegt echt niks toe in dit topic.

In dit segment zijn er al talloze uitlaten. Een technigas heb je al voor de helft van het geld, en presteerd goed op een standaard cilinder. Dus is de polini een kansloze uitlaat.
 
Ik vraag me echt af wat je probeert te bereiken met zo'n opmerking? Je voegt echt niks toe in dit topic.

In dit segment zijn er al talloze uitlaten. Een technigas heb je al voor de helft van het geld, en presteerd goed op een standaard cilinder. Dus is de polini een kansloze uitlaat.

Hehe idd ! Iemand van de oude garde die continue bijdehand zit te doen zoals een tiener van 16 ook doet :p..

Maarja.. Btw Xsh heeft de nieuwe rotor van harjo gekocht en wordt binnenkort getest . Nog meer mensen die hem al hebben aangeschaft?
 
Hoogst waarschijnlijk test ik hem deze winter ook nog. Ik heb straks ook een HPI digitaal tot mijn beschikking dus dan kan er een mooi vergelijk gemaakt worden.
 
Ik vraag me echt af wat je probeert te bereiken met zo'n opmerking? Je voegt echt niks toe in dit topic.

In dit segment zijn er al talloze uitlaten. Een technigas heb je al voor de helft van het geld, en presteerd goed op een standaard cilinder. Dus is de polini een kansloze uitlaat.

je zegt al van te voren dat het niks is , terwijl je helemaal niet weet wat het doet..

een R kost ook 150 euro...

een shot net zo...
 
Hehe idd ! Iemand van de oude garde die continue bijdehand zit te doen zoals een tiener van 16 ook doet :p..

Maarja.. Btw Xsh heeft de nieuwe rotor van harjo gekocht en wordt binnenkort getest . Nog meer mensen die hem al hebben aangeschaft?

jij helpt anders veel mensen @ forum ;)

en veel gasten vragen er gewoon om..

en het is maar net wat je bijdehand noemt...
 
Hoogst waarschijnlijk test ik hem deze winter ook nog. Ik heb straks ook een HPI digitaal tot mijn beschikking dus dan kan er een mooi vergelijk gemaakt worden.

Erg mooi, ik zie er naar uit wat jullie er voor resultaten mee behalen.
voor meer info kijk op:ignitech webshop


edit// deze kwam net binnen, verstelbare inlaatset voor piaggio motoren.
49 euro:D
[IR]http://i37.tinypic.com/21mz021.jpg[/IR]

[IR]http://www.josdijkman.nl/shop/images/uploads/4077202.jpg[/IR]
 
Last edited:
Ik wou hem ook testen, vooral die fuel pomp voor de nozzle. Dus test resultaten genoeg zometeen.
 
Wat is het voor merk? Je krijgt het membraan erbij las ik, op het oog ziet het er uit als een soort VL13. Erg innovatief setje, net als Joel's inlaat een tijdje terug. Er zijn echt veel inlaten op de markt nu :p
 
DMP = 'Dutch Motorcycle Products' = PePeParts = kijken uberhaupt niet wat er in de doos gaat als het maar geld oplevert = Rotzooi.

Mensen niet in verwarring brengen he ;)
 
Van welk materiaal is dat ronde ding trouwens, ziet er uit als kunststof maar even voor de zekerheid?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top