Nieuwe parts #8

Status
Not open for further replies.
dat vraag ik mij ook af , zal wel dat die gasten daar natuurlijk ook steeds beter spul maken maar er zal zeker wel beter zijn :p
 
En hoe zit het met de kwaliteit van die gasten?

Nou dat is heel simpel: 'als je niets vraagt krijg je ook niets.'

Simpel voorbeeld: pak een motoforce racing uit het schap en controleer de zuigerspeling: 99 van de 100 klemt.

Vervolgens pak je een NCY en controleer je, zelfde boring en zuiger, maar past wel netjes. De rede: ik heb nadrukkelijk aangegeven dat ze die slecht passende scheijt zuigers die ze bij die motoflots dingen leveren maar lekker in taiwan mogen houden.

Oftewel controleer goed wat er van de bank af rolt en maak goede afspraken.

Daarnaast kan je als je een grote bak met geld hebt zoals stage6 natuurlijk aanvullende eisen stellen mbt het productieproces. Een Koso vario is standaard ook niet voorzien van een coating bijvoorbeeld, maar die van S6 wel. Alles is mogelijk, maar je moet wel zelf de touwtjes in handen hebben en het zaakje goed blijven controleren.
Ik werk nu al een jaar of 2 met taiwan en china en ze zijn daar gewoon erg slordig.
 
Nou dat is heel simpel: 'als je niets vraagt krijg je ook niets.'

Simpel voorbeeld: pak een motoforce racing uit het schap en controleer de zuigerspeling: 99 van de 100 klemt.

Vervolgens pak je een NCY en controleer je, zelfde boring en zuiger, maar past wel netjes. De rede: ik heb nadrukkelijk aangegeven dat ze die slecht passende scheijt zuigers die ze bij die motoflots dingen leveren maar lekker in taiwan mogen houden.

Oftewel controleer goed wat er van de bank af rolt en maak goede afspraken.

Daarnaast kan je als je een grote bak met geld hebt zoals stage6 natuurlijk aanvullende eisen stellen mbt het productieproces. Een Koso vario is standaard ook niet voorzien van een coating bijvoorbeeld, maar die van S6 wel. Alles is mogelijk, maar je moet wel zelf de touwtjes in handen hebben en het zaakje goed blijven controleren.
Ik werk nu al een jaar of 2 met taiwan en china en ze zijn daar gewoon erg slordig.

Dus dat betekent dat jij alleen goede zuigers bij je Motoforce cilinders levert? Ben ik niet met je eens. Ik snap ook niet dat je ''Motoflots'' afkraakt en vervolgens in je winkel verteld dat het goed spul is, en zelf verkoopt.

Over deze cilinder (MF) ben ik heel tevreden, nadat ik er een andere zuiger bij gekocht heb. Ook het nikasil ziet er na vele (straat) km's nog erg goed uit.

Ik neem aan dat Stage6 de kwaliteit wel goed in orde maakt.
 
Hij heeft het over de NCY cilinders die hij uit taiwan importeerd... niet de motoforce waarvan hij dus zegt dat ze wél slecht zijn. Weet jij trouwens al iets van die vlinderpoort motoforce cilinder Aidix?

Edit: vergeet die laatste zin, dat was een R-setup. Maar dat zal ook uit taiwan/china komen gok ik?
 
Dus dat betekent dat jij alleen goede zuigers bij je Motoforce cilinders levert? Ben ik niet met je eens. Ik snap ook niet dat je ''Motoflots'' afkraakt en vervolgens in je winkel verteld dat het goed spul is, en zelf verkoopt.

Over deze cilinder (MF) ben ik heel tevreden, nadat ik er een andere zuiger bij gekocht heb. Ook het nikasil ziet er na vele (straat) km's nog erg goed uit.

Ik neem aan dat Stage6 de kwaliteit wel goed in orde maakt.

De cylinder en zuiger zijn op zich goed maar ze controleren de passing niet. Daardoor klemt deze licht precies op de cylindervoet, maar niet als de zuiger eenmaal in de cylinder zit geschoven. Hoewel het er niet slechter van loopt hoef ik dat natuurlijk niet te pikken voor spullen die ik zelf direct uit taiwan haal.

Verder schijnt er niemand zich druk om te maken want ik heb er elders nog nooit een klacht over gehad of over gezien.

En ja ik verkoop het, mag ik? Als het echt slecht was in die zin dat het klagende klanten oplevert of minder goed loopt verkocht ik het niet. Je zou wel gek zijn als je iets dat goed verkoopt en vrolijke klanten oplevert uit het schap trekt omdat jij vindt dat de leverancier van die spullen principieel onjuist bezig is.

Aangezien de oplossing zo eenvoudig is als even vriendelijk verzoeken of de chinees die aan het eind van die lopende band staat gewoon zijn werk even goed uitvoert, en het feit dat die dingen al 1,5 jaar zo worden geleverd en er zichtbar meerdere series van de band zijn gerold, mag je wel spreken van 'motoflots'. Heeft zo'n merk nou echt geen management dat begaan is met zijn producten?????
 
Last edited:
Duidelijk Aidix. 1 ding wil ik uit de wereld helpen, ik neem je niks kwalijk, je levert over het algemeen goed spul, met goede service.

Ik heb zelf over het algemeen erg goede ervaringen met de MF cilinder. Behalve de 1e (pen10) zuiger die ik van jou geleverd kreeg met de cilinder. De zuiger passing was prima (idd als die in de cilinder zit), alleen de breedte tussen de pistonpen gaten was te groot. Ook met het breede lager. Nu bij een nieuwe pen 10 zuiger is deze breedte wel juist. Ik vind dit dan wel erg slordig van SenChen (Motoforce) die dit gewoon fout heeft gedaan (fabrieksfout). Het is de breedte van een pen12 zuiger, met de pistonpen gaten van een pen10. Voor mijn complete mening zie; klik


Is er trouwens al wat meer bekend over de Stage6; Transmissiedeksel, overrange vario, Torque driver?
 
nog niet langsgekomen geloof ik.
468867.jpg

http://www.speed-parts.nl/product_info.php?products_id=9460
is dit gewoon een vervanging van je ori luchtfilter?
 
Ik kreeg ook wat toegemaild aan new parts van BDC:

Prototype Booster RX
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fSNc1Z0rX_Q"]YouTube - BCD DESIGN BOOSTER RX vs AUDI R8[/ame]
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    119.1 KB · Views: 72
  • 3.jpg
    3.jpg
    140.9 KB · Views: 71
  • 7.jpg
    7.jpg
    507.7 KB · Views: 121
  • 9.jpg
    9.jpg
    389.8 KB · Views: 110
  • 13.jpg
    13.jpg
    839.9 KB · Views: 59
  • 16.jpg
    16.jpg
    676.8 KB · Views: 83
  • 19.jpg
    19.jpg
    396.1 KB · Views: 144
Ik vind altijd dat voorwiel er zo 'te groot' uit zien op zo'n ding.
Achterkant vind ik heel vers van de booster, alleen van de voorkant weet ik niet wat ik moet denken, vind het zo'n onmogelijke voorkant om wat moois van te maken.

De Audi is dan weer perfect :love::*:*:*
 
ik vind het lelijk dat het wiel zo ver uitsteekt aan de achterkant , voorwiel is idd veel te groot in verhouding..

gewoon een stel kleinere velgen erop.
 
nog niet langsgekomen geloof ik.
468867.jpg

http://www.speed-parts.nl/product_info.php?products_id=9460
is dit gewoon een vervanging van je ori luchtfilter?


deze bestaal al iets langer , 2 maand oid , Tiben motorsport heeft ze al wat langer.

dit is een soort kartfilter , airbox ipv een powerfilter of std filter.

meer iets voor wat grotere carburateurs (19/21 bijv.) en maakt tevens ook minder lawaai dan een powerfilter.

ik heb ze nog niet irl gezien , ben wel benieuwd naar de aansluiting op de carb.
 
ik vind het lelijk dat het wiel zo ver uitsteekt aan de achterkant , voorwiel is idd veel te groot in verhouding..

gewoon een stel kleinere velgen erop.

er zitten nu aerox velgen onder, de standaard velgen zijn daarentegen weer spuig lelijk!
 
ik vind het zo juist echt gaaf uitzien laag met grote wielen.
ben zowieso al erg fan van wit/zwart.
als ik een booster had wist ik het toch wel.
 
Leverbaar vanuit mijn kant.

Edge monoseat aerox. letop is een gespoten kap ! leverbaar in wit en zwart Metallic.

prijzen/bestellen pm

R3-Parts012.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top