Nieuwe Parts #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

4.3 Het dragen van een deugdelijke helm is tijdens het rijden is verplicht. Deze dient te zijn voorzien van een geldig keurmerk (ECE).De helm mag geen breuken of barsten vertonen en moet dus in goede staat verkeren. Een integraalhelm is verplicht en bij gebruik van een vizier of bril mag die niet zodanig bekrast zijn dat het zicht wordt beïnvloed. Deze dient voor aanvang van de eerste wedstrijd ter keuring aangeboden te worden bij de tc,en wanneer gedurende het seizoen een nieuwe helm wordt aangeschaft dient deze ook gekeurd te worden.
....................................................

Ja dus:X wel erg jammer eigenlijk, het lijk me opzich best een nette helm!
 
Let op, zonder homologatie! Deze helm is niet gekeurd, gebruik op de openbare weg is daarom niet toegestaan. Alleen te gebruiken op evenementen waarbij deze helm reglementair toegestaan is. indien je dit niet weet, neem dan contact op met desbetreffende organisatie.

Mja, vragen kan altijd?
 
wat een fucking vette helm zeg die wil ik ook :~ :love:

Wat mag eigenlijk een homolog(C)atie zijn?
:p

dat is gewoon zelfde als een yasuni R met proppen, toegestaan op de openbare weg. zonder proppen is het niet meer toegestaan. zoiest zal ook met deze helm wezen. dit is echt zo'n show helm
 
Lijkt me sterk dat de sbo ze gaat toelaten, zal de verzekering iig niet leuk vinden.
Ik vind het ook erg fout dat stage6 zo'n helm op de markt brengt, een helm met goedkeuring hoeft echt niet veel meer te kosten.
 
Geen keuring is geen keuring en dat blijf ik fout vinden.

Verder weet ik precies hoe de vork in de steel zit wat betreft het laten maken van helmen, ik werk zelf bij een importeur.
 
Full Customize ; 70cc Uitlaat met RVS demper (hoogtourig), Mina 198.00EUR




Romano power

oh neej die gast heeft tog zijn uitlaatje kunne uitbrengen, miss is het wel wat :D
 
Full customize ligt gelijk aan een C16 .

Het is meer wachten op de Type R Race die 249 euro gaat kosten.
Je kunt ook uitlaatjes berekend laten bouwen.

mod; geen romano-spam!
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top