Nieuwe Parts #13

Over het algemeen is de stage6/koso elektronica niet om over naar huis te schrijven. Ik heb nog een mooie AIM mychon light of Alfano Pro v2 te koop voor een paar tientjes meer ;)
 
die tellers zijn idd niet geweldig, heb hem zelf ook gehad (nieuw gekocht) en toerental klopte voor geen meter en begon op een gegeven moment ook zwaar te storen. kun je veel beter een aim mycron light kopen.
nu weer ontopic!
 
Ja ik heb ook een Stage 6 teller (DB-02R) en die flipt ook alle kanten op.. Toerental klopt ''redelijk'' maar temperatuur vliegt alle kanten op.. Als ik dan de sensor in de kop vervang voor een nieuwe werkt het weer even zoals het hoort maar na een korte tijd krijg ik hetzelfde geouwehoer weer
 

Eigen gegoten carter van Tedeschi, reed hij in 2011 mee in duitsland. Geeft ruimte voor langere slag krukassen, grotere membramen en eventueel ruimte om een 134mm poulie van Piaggio passend te maken. Hij zei destijds dat het nog afwachten was of hij het ter verkoop aanbood, want is best kostbaar en mag met veel races niet gebruikt worden omdat het geen orgineel carter meer is.

Toch mooi om te zien dat deze man altijd maar blijft innoveren:)
 
830431_472318089501585_930764067_o.jpg
 
Ja weet ik ;) If only the price was right :D

Is €100,- te duur voor een AIM tegenwoordig dan??? Had dat dan ff gezegd...ben niet meer op de hoogte van die prijzen hehe. Ding is inmiddels verkocht trouwens...en inderdaad wel voor iets minder ;)
 
Wat nieuws van Polini, nieuwe uitlaat en ontsteking.

Prijs ontsteking €390,- excl.
Prijs uitlaat €570,- excl.
prijs carburateur €109,- excl.

Mag wat kosten, maar schijnt ook heel goed te zijn !
 

Attachments

  • 200_0301_maxi.jpg
    200_0301_maxi.jpg
    85.9 KB · Views: 77
  • 171_0546_maxi.jpg
    171_0546_maxi.jpg
    87.3 KB · Views: 57
  • alimentazione evo.JPG
    alimentazione evo.JPG
    134.3 KB · Views: 67
Back
Top