Nieuwe Parts #13

Voorraad is altijd drama geweest bij stage6 idd, feit is wel dat ze leuke en innovatieve producten op de markt brengen :)

Ik begrijp gewoon niet dat ze er niet van leren eerlijk gezegd. Eerst jarenlang ellende met het RT cilindertje. En nu een remkit waarvan de klauw in 4 van de 5 kleuren niet leverbaar is, en de adapter om em aan vast te maken ook niet. Zet het dan niet online. Waar gaat het fout? Polini en Malossi lukt het toch ook.

Begrijp me niet verkeerd want het product heeft zeker m'n aandacht, ik vind het een mooi product. Alleen jij weet net als ik dat in de scooterwereld "nee" verkopen killing is. De vaak jonge kopers zijn ongeduldig. Heb je het niet dan lopen ze naar een ander. Ik begrijp niet dat Stage 6 daar nog niet aan ten onder is gegaan.
 
Gebruik google chrome eens als browser. Dan krijg je bovenin een balk waar je kjnt kiezen om alle tekst in een vreemde taal te vertalen...
 
Via Google Translate :

Cush Polini
voor Piaggio
ROBUUST EN BETROUWBAAR
Limited edition Polini motoren is in productie genomen Damper kit voor de versnellingsbak van de Piaggio motor.
En 'het mogelijk om de set dempers te gebruiken op de nieuwste Piaggio scooter aan te passen ze allebei trommelremmen en schijfremmen. De wielas is verlengd aan het einde van de wielmoer maakt eenvoudige montage van de zwenkarm Torsen WD. Moet gebruikt worden voor het monteren van de behuizing Polini. De vertanding is 14/48 schroeflijnvormige en maakt een groot aantal combinaties. Het gebruik van de flexibele koppeling is nodig voor degenen die de praktijk scooter kruis, maar kan ook nuttig zijn in snelheid races op het circuit beter te absorberen de schokken van de stoepranden om te voorkomen dat het breken van een versnelling. Code 202.1409 Retail prijs Euro 290,00 + BTW 100% Made Italië
 

Attachments

  • 202_1409_maxi.jpg
    202_1409_maxi.jpg
    72.8 KB · Views: 509
ow, overheen gelezen denk ik :)
Nu gaan ze ook tandwielen uitbrengen welke hierop passen? of moet je nu gewoon met je primaire vertanding spelen wil je een andere verhouding?
 
je kunt toch ook meteen in het engels lezen?

As limited edition Polini Motori has restarted producing the rubber seal kit for the Piaggio engine’s gear case.

It is possible to fit the rubber seal kit on all the last generation Piaggio scooters, both with drum or disc brakes. The wheel pin is longer towards the wheel nut end to allow the easy fitting of the TORSEN WD swing arm. For the assembly it is required to use the Polini crankcase. The 14/48 helical toothing allows a wide range of possibilities. The use of the rubber seal is required for those who drive scooter cross, but could be useful also in speed races on tracks to better absorb the shocks of the curbs, avoiding gear brakes.
 
Jezus die prijs!!!!! Die zijn niet goed hoor! Zie er ook weinig nut in, had van Malossi ook eens een keer zo ding met rubbers maar die was binnen de kortste keren kapot. Ding kosten ook een godsvermogen!
 
Back
Top