Nieuwe Parts #12

Status
Not open for further replies.
zien er tenminste wel beter uit als die vorige versie!
al is dit ook nog niet mijn smaak, maja boeie ik heb toch een zip:p
 
Op zichzelf zijn het best mooie velgen, maar ik ben bang dat ze erg lelijk staan onder een scooter.
 
ik ook niet. Je ziet een witte ster in het midden. Als je bijvoorbeeld een witte aerox hebt met net zulke kruisen erin gemaakt dan is dat zeker tof ;)
 
Ik denk dat als je ze egaal maakt qua kleur, dat ze dan prima te doen zijn. Die ster maakt het gelijk zo speels, maar misschien is dat wel goed voor 16-jarige scootereigenaren..
 
De Stage6 R/T CNC remklauw is vervaardigd uit één stuk aluminium.
Dit zorgt voor een lichte en tegelijk stijve remklauw die veel beter bestand is tegen hoge druk. Ook het remgevoel en de remkracht zijn bij deze remklauw uitstekend.
Samen met de 32mm. remzuigers en de gesinterde remblokken is de remklauw uitermate geschikt voor de sportieve rijder.
Om ultieme remprestaties te berijken wordt aangeraden om de remklauw te gebruiken met de Stage6 oversized remschijf.


€107.41 @ euroscooters
 

Attachments

  • S6-1400380-BK_1.jpg
    S6-1400380-BK_1.jpg
    74.8 KB · Views: 49
  • S6-1400380-BK_3.jpg
    S6-1400380-BK_3.jpg
    56 KB · Views: 30
  • S6-1400380-BK_2.jpg
    S6-1400380-BK_2.jpg
    45.7 KB · Views: 21
dit is een 103/4/5 blok,..

nee ,mbk 51 blok

sorry dat ik daar nu pas mee kom maar 'k lees zo eens het forum door , ik ben nieuw op scooterforum

ik weet dat die 50cc cilinder zo'n 15pk genereerde , dhr. Bidalot ontworp trouwens zelf de watergekoelde standaard cilinders voor die bromfiets
ik heb er thuis 1 staan
 
Zelfde doelgroep als de rimcoverboyzz

Gyronetics is een kwalitatief product , en een bedrijf met een bepaalde attitude in de scooter scene .

De rimcover boy heeft zich zelf wat de das om gedaan in dit topic .

Maar om gyronetics te vergelijken met hem en dan nog op zen minst de mensen die gyronetics mooi vinden een sticker op het hoofd te plakken tot die zelfde doelgroep volgens jou , vindt ik zeer laag en onrespectvol tov mensen die zich op een andere manier met scooter tuning bezig houden .

Hier onder voor de mensen die wel respect hebben voor iemand anders zijn werk :
 
Sorry, vind de velgen er nog steeds niet uit zien. Rest van de scooter(s) ziet er overigens wel netjes uit!
 
de spaken lopen door op de randen van de velg?

in dat geval zou ik de randen afdraaien, glad maken, en het hart in kleur spuiten.
vorm van het hart is absoluut niet verkeerd, maar die randen maken het 'tjoening'.
 
Eens, en vind het verder ook niet passen bij de rest van je scooter. Zie het design nergens in terug komen zeg maar.

De velgen zelf lijken teveel op dit soort spul vind ik:

tuner2.jpg


Foto heb ik gevonden op het Peugeot 206-tuning forum, dat zegt volgens mij al genoeg ;)
 
De Stage6 R/T CNC remklauw is vervaardigd uit één stuk aluminium.
Dit zorgt voor een lichte en tegelijk stijve remklauw die veel beter bestand is tegen hoge druk. Ook het remgevoel en de remkracht zijn bij deze remklauw uitstekend.
Samen met de 32mm. remzuigers en de gesinterde remblokken is de remklauw uitermate geschikt voor de sportieve rijder.
Om ultieme remprestaties te berijken wordt aangeraden om de remklauw te gebruiken met de Stage6 oversized remschijf.


€107.41 @ euroscooters

Als je de zuigers eruit wilt halen zal dan ws die oranje afsluitdop/bout los moeten en dan allebei de zuigers door dat gat eruit ?
 
Eens, en vind het verder ook niet passen bij de rest van je scooter. Zie het design nergens in terug komen zeg maar.

De velgen zelf lijken teveel op dit soort spul vind ik:

tuner2.jpg


Foto heb ik gevonden op het Peugeot 206-tuning forum, dat zegt volgens mij al genoeg ;)


Nederlanders hebben rare smaak zo te horen ,
Duitsers en fransen vinden het super staan .
positieve reacties gehad op SCS 2012 van SA en MXS ook van andere deelnemers .

Maar toe het doet er niet toe wat jullie ervan vinden .
Mijn mening is duidelijk gemaakt over het vergelijk met de rimcover boyz end of discussion
 
Als je een discussie/mening niet aan kan over wat anderen van jou product vinden, mooi of niet, waarom post je het dan?

Daarbij heb ik me pet niet al te hoog op voor arrogante Fransen en moffen.

Plaats het eens op het Peugeot forum, misschien krijg je daar wel de respons die je wilt horen.

Ik ga met de andere leden mee, zelfde meuk als de rimcover boyz.
 
Last edited:
Nederlanders hebben rare smaak zo te horen ,
Duitsers en fransen vinden het super staan .
positieve reacties gehad op SCS 2012 van SA en MXS ook van andere deelnemers .

Maar toe het doet er niet toe wat jullie ervan vinden .
Mijn mening is duidelijk gemaakt over het vergelijk met de rimcover boyz end of discussion

Nederlanders hebben een rare smaak? We hebben gewoon een andere smaak. En dat een tiental gasten het toevallig er over heeft dan mogen ze daar toch gewoon hun eerlijke mening over geven?

Wij zijn niet de gene die het kopen. De keuze ligt nog altijd bij de gene die het product koopt en niet op andermans mening. Daarom snap ik niet dat bedrijven zo serieus gaan reageren op dergelijke topics. Haast kinderachtig.
 
Meningen blijven verschillend ,
Dit is niet met opzet , het blijft een scooter forum hier topic nieuwe parts ik liet gwn zien hoe de wielen ogen onder een custom scooter meer niet .

Begrijp ook dat er buiten sprinten nog een andere scooter wereld(en) is .
Jullie mening is duidelijk , dus dat verklaard ook een boel waarom de wielen niet verkopen in NL en de rest van de EU wel .

ZO nu dan het EINDE over deze discussie 8P

Laten we verder gaan met andere NIEUWE onderdelen .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top