Nieuwe Parts #12

Status
Not open for further replies.
Vind het erg prijzig voor een remklauw, al ziet het er wel super netjes uit, maar ik vraag me af of je hier veel profijt van zult hebben.
 
bij een zip zijn er toch wel meer manieren om meer remkracht te generen?? ik meen me te herinneren dat je met een beetje creativiteit al behoorlijk wat meer remkracht kon krijgen :)
 
Volgens mij begrijpen jullie het allemaal niet...de echte truc zit hem in het zo zacht mogelijk en met name zo min mogelijk te remmen hoor gasten :D
 
http://www.euroscooters.nl/stage6-modificatiekit-subframe-p-19808.html

35nbxgl.jpg


Stage6 Modificatiekit - Subframe - Zip SP

Door het gebruik van dit modificatiekit wordt het opstuiten van de achterband onderdrukt waardoor het onontbeerlijk is in de race.
De kit bestaat uit twee geanodiseerde aluminium pluggen welke de originele silent blocks vervangen en 7 pinnen welke in het originele rubber wordfen aangebracht waardoor de hoek tussen het subframe en de wielbasis aan te passen is.

Prijs: € 68,19

Iemand al mee getest ? Of heeft dit hetzelfde effect als een teflon silentbloc ?
 
Pennen zijn gewoon om de slag van het subframe te begrenzen, busjes met excentrische gaten kun je de wielbasis mee verlengen. Kan bij een 98 geen kwaad. Heb het al jaren.
 
Pennen zijn gewoon om de slag van het subframe te begrenzen, busjes met excentrische gaten kun je de wielbasis mee verlengen. Kan bij een 98 geen kwaad. Heb het al jaren.

Ik heb het nooit opgemeten, maar is bij een sp98 de wielbasis korter dan een sp2000?
 
Scheelt 5cm.

Je hebt al jaren zeg je...doel je dan op het verlengen van de wielbasis of het verstijven van het subframe rubber? Dat laatste doe ik ook al jaren maar waarom zou je de wielbasis van een 98 willen verlengen? Vind dat juist een voordeel t.o.v. de 2000 :)
 
Je hebt al jaren zeg je...doel je dan op het verlengen van de wielbasis of het verstijven van het subframe rubber? Dat laatste doe ik ook al jaren maar waarom zou je de wielbasis van een 98 willen verlengen? Vind dat juist een voordeel t.o.v. de 2000 :)

Beide, de wielbasis kan je iets verlengen om em een beetje stabieler te maken. Uiteraard haalt Het wel een stuk wendbaarheid eruit, maar dat wijt ik aan de veranderde geometrie wat je wel weer kunt compenseren door de achterschokdemper hoger te zetten.
 
Beide, de wielbasis kan je iets verlengen om em een beetje stabieler te maken. Uiteraard haalt Het wel een stuk wendbaarheid eruit, maar dat wijt ik aan de veranderde geometrie wat je wel weer kunt compenseren door de achterschokdemper hoger te zetten.

plus het voordeel dat je hem op de 1ne baan korter op wielbasic kan zetten en op een andere (snellere) baan weer langer kan maken!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top