Nieuwe Parts #12

Status
Not open for further replies.
Bedankt voor je reactie,wat betrefd het plaatmateriaal in een goedkopere
uitvoering en dan laten coaten vonden wij helaas niks.
De reden wij staan achter een goed produckt met alleen rvs316 alle bijbehorende onderdelen worden hiervan gemaakt.
Tevens het poeder coaten hebben we dan niet in eigen beheer en zijn we weer afhankelijk van derden dat wilden wij niet.
Wel leuk dat je advies geeft en er over nadenkt

RVS is loodzwaar , NOG meer gewicht een je wielen :X

waarom niet gewoon gepolijst aluminium??

en nee , ik zou ze absoluut niet kopen!!
 
en nu ff kappen met dat zinloze geblaat over rimcovers. het is geen blaattopic maar nieuwe parts:

1) je mocht hier geen reclame maken voor je eigen shit

2) we weten nu dat het er is en nieuw is

als je zelf dingen promoot, vind ik, dat je eerst goed Nederlands behoort te typen....mij boeit t niet, maar als je geen d of t weet te schrijven, dan zou ik anderen je nieuwe part laten promoten!


nu opzouten naar een slapgeouwehoer topic!
ik kijk en vele anderen kijken hier voor nieuwe parts. Nu zie je alleen maar onzinverhalen 2 pagina's lang.

Typt er anders hier iemand een verhaaltje voor het slapen gaan is 10x meer interessant!
 
Na het maken en testen van heel wat uitlaat flensjes voor yasuni C20,C21 en C30 hebben we een uitlaat flens gemaakt waarmee we op meerdere minarelli blokjes vermogens winst hebben gemeten. We hebben deze flens op eigen blokjes getest en daarna heeft Stefan (bollerbank) ook een flensje getest met een positief resultaat. Je kan dan denken aan een winst van 0.3 tot 0.5 pk en een mooier toerenverloop.

Daarom hebben we besloten deze flens ook beschikbaar te maken voor andere mensen die met een minarelli blok rijden.

Zeer binnekort heb ik een foto hoe de flens er uit gaat zien.
De prijs wordt €35.-

De flens kan via mij of Stefan worden besteld.
 
Is dit zo erg? Is gewoon een nieuwe onderdeel dat in meerdere oplages gemaakt wordt en nog niet in deze vorm te krijgen is.
 
de pure winst komt ook deels door de TB lucht :+
ding gaf wel een beter vermogen en mooiere lijn op de bank..
 
Nieuwe polini remklauw, limited edition.


Niet alleen voor piloten scooters die rijden op de baan, maar voor iedereen die wil een scooter remmen veel meer veilig, betrouwbaar en krachtig. Polini Motori heeft ontworpen, limited edition, een voorrem is volledig uitwisselbaar met de originele scooter Piaggio Zip. De remklauw remlicht aluminiumlegering is volledig vervaardigd uit massief. En 'compleet geleverd met gesinterde remblokken en de beste die momenteel op de markt. De styling is het resultaat van zorgvuldige berekeningen in de ontwerpfase om zowel het gewicht en de stijfheid te optimaliseren. Het hydraulische systeem bestaat uit twee zuigers diameter 32. Deze kenmerken maken het mogelijk de kracht van het remsysteem verhogen, maar tegelijkertijd worden om slagen de modulatie en zelfs de controle bij slecht handgreep of los te vergen. De Polini remklauw kan direct worden gemonteerd op de originele remklauw beugel. Code: 050.2238 Retail prijs Euro 205,00 + BTW
 100% Made in Italy Couple gesinterde remblokken Code: 050,2239 Retail prijs Euro 20,00 + BTW
 

Attachments

  • pinza_freno_b.jpg
    pinza_freno_b.jpg
    322.7 KB · Views: 86
Wat is de diameter van zuigers standaard van de voorrem bij een ZIP?
En wat is eigenlijk de diameter van de remzuiger in de pomp origineel?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top