Nieuwe Parts #12

Status
Not open for further replies.
Weet niet of dit onlangs drastisch is gewijzigd maar voor zover ik weet haalt Joël z'n pijpen gewoon bij Piet Pijp :p

waar gaat dit over? je kunt in een oogopslag zien wat een dpr is, want die zijn de lelijkste op de markt....kan je beetr een pieter pijp nemen.

wat betreft de 94cc evo, die ben ik aan het klaarmaken, er komt een ignitech ontsteking op. Daarnaast maakt Pieter een geschikte uitlaat daarvoor. We gaan ergens begin februari testen bij Vaso Scooterservice. De cilinders zijn erg netjes, spoelrichting is ook wel aardig, echter heb ik zelf meer vertrouwen in een bigbore of althans een opgeboorde bigbore.....
 
Last edited:
Voordeel van de jollymoto pijpen is dat je standaard met taileringen kan testen,

owja en ik meer vertrouwen in twee cilinders:+
 
derbipiaggio.jpg


Weet niet of deze al lang bekend was maar kwam m toevallig tegen.

Wat ik zelf weet over Pinasco:
Ze maakte vooral voor vespa ciao/gilera citta onderdelen.
Vaak imitatieonderdelen. Ze maakten vaak polini onderdelen na zoals Polini W-poort voor ciao.

Als ik deze foto zo zie hebben ze de kop lijkt mij zelft bedacht.
Zover ik kan zien heeft deze ook fluiterpoorten zoals de Polini evo2
Weet niet of deze het zelfde is ofzo... :p



Verder hebben ze ook carberateurs enzo op de site staan (gewoon DellOrtho's)
 
ook niet gewone DO's , zoals 19mm met doorlopende kelk en in het midden ipv exentrisch (luchtinlaat)

de kop is hetzelfde idee of mischien wel dezelfde als een Athena..
 
Voordeel van de jollymoto pijpen is dat je standaard met taileringen kan testen,

owja en ik meer vertrouwen in twee cilinders:+

nadeel van de jolly's is de dikte van het gebruikte plaatmateriaal (wat dunner is dan de andere merken).

Je valt hem dus snel plat als racer...
 
nadeel van de jolly's is de dikte van het gebruikte plaatmateriaal (wat dunner is dan de andere merken).

Je valt hem dus snel plat als racer...

Vermogenstechnisch gezien is de plaatdikte van een uitlaat eigenlijk nooit te dun. Het is maar net wat voor jouw meer prioriteit heeft, levensduur of vermogen. :)
 
Yasuni uitlaten met een nieuw design.
b_3684.jpg


Leverbaren modelen:
Yasuni Z
Yasuni R
Yasuni City R
Yasuni City 16
Yasuni C16
Yasuni C20
Yasuni C21
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top