Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.
2exyoih.png


rempompen van Motoforce, wel nice, wel met een prijskaartje, 125,- per stuk
 
Beetje kromme regel dan. Wat is het verschil of je het zelf maakt of een fabrikant?

Als een fabrikant het maakt is het voor iedereen verkrijgbaar, dus gelijke concurrentie. Als je het zelf maakt, heb jij het alleen dus heb je een voordeel wat een ander mist.
 
Nouja je kan dat kroonstuk nog openfrezen ofso en die stuurpen uithollen bij een bedrijf bijvoorbeeld. Dan houd je wel het zelfde product maar vervang je niet hele stuurpennen wat volgens mij niet mag, maarja eerst het regelement afwachten voor dit jaar ;)

Want je mag wel een standaard kroonstuk op gewicht aanpassen (gaten erin dergelijke)

Over de 70B: ik woog met alles net als maikelBTB rond de 150 kilo terwijl de rest rond de 140 kilo zat. Maar met het regelemtent kon ik mijn scooter naar mijn gevoel niet lichter maken. Zo kan je dan weer bijvoorbeeld een paar kilo pakken.
 
Ik vind nog steeds dat het enige verschil in het reglement tussen a en b het gewicht moet zijn.

Maargoed terug naar de nieuwe parts!
 
volgens mij heeft niemand nog de overrangeset van stage6

dus hierbij de foto's

set ziet er egt heel mooi afgewerkt uit, poulies zijn niet zo licht als die van malossi, maar daarbij zijn ze wel net iets groter.
ze passen ook maar net net in het blok,

de vario ziet er ook zeer goed uit, zit een busje bij, zodat je het busje dat normaal achter de vario zit niet af hoeft te draaien

verder zit er nog een hoop spul bij, schroefjes en pakingen als reserve

overal zit ook een speciaale coating op, hoelang dit er op blijft is nog maar de vraag, maar dat zien we vanzelf

IMG_0087.jpg


IMG_0085.jpg


IMG_0084.jpg
 
Theoretisch gezien zou je onderin dus iets meer trekkracht hebben door de langere overbrenging zegmaar? (aangezien de achterpoulies groter zijn)

Ziet er zo op de foto niet eens verkeerd uit, nu nog presteren.
 
Ja vanuit stilstand, maar je hebt dus ook een langere snaar nodig omdat die hoger in de poulies moet liggen. Maar als de snaar langer is kan die ook hoger in de vario komen wat dus een hogere top geeft.

Of zie ik dat nu fout? :p
 
Zolang er nog geen snaar beschikbaar is specifiek voor deze set heb je het voordeel van een iets grotere poulie nog niet. Je moet dan altijd met 1 van de bestaande snaren werken op het moment.

+ hoe veel groter zijn ze?? de Malossi poulies zitten al zowat max tegen het carter dusja scheelt die milimeter of wat zoveel dan?

TESTEN:+
 
Dit is niet de overrange set, ik denk dat die wel geleverd wordt met v-snaar.
Het gaat hier om de oversize vario en de poulie set van Stage6, die al enige tijd geleden gepost zijn.
 
Inderdaad, als je er wat over wilt vertellen is er een review topic waar je het in kwijt kan.
Om toch ontopic te blijven, stelschroefjes voor je achterrem van Stage6

vgu98p.png


reactie op de post hieronder: ik wilde zeggen dat die Stage6 spullen misschien beter naar het review topic verhuizen, en omdat ik er dan toch een post aan wijt, nog even een klein grappig nieuw partje. Misschien ook een idee voor jou, niet gelijk posten wat je wil maar even nadenken wat voor topic het is.
 
Last edited:
Logisch, de 'ventieldopjes' zijn nieuw, de rest is al een eeuwigheid elders te koop bijv ook jps en josdijkman.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top