Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.
ee6e988c45.jpg


Op de beurs van Milaan hebben wij er waarschijnlijk overheen gekeken maar hij scheen er toch te staan. Deze zwarte uitvoering van de Gilera Runner, de black soul. Binnenkort hopenlijk ook bij ons bij de dealers.

5157977427_035ff7365f_m.jpg
 
Last edited:
@ BCD, snap niet waarom ze altijd horizontaal en aerox voorvelg laten zien, een orginele BWS ziet er heel anders uit
 
Die back2black kappenset bestaat al lang, in de zomervakantie ergens een keer al een mailtje gehad van easyparts dat ze hem hadden.
 
Full metal drive

For the ultimate front pulley setup. Half pulley and hub CNC machined from a single piece of steel, assures the perfect alignment of the half pulley with the variator.
The nitrated surface makes it of almost unlimited durability.
Right now available only for Piaggio hub 20 and 22mm, available soon for Minarelli.

fmd1_S.jpg


fmd2_S.jpg
 
Dit vind ik wel een mooie, voorkomt tenminste dat je voorste halfpoulie / koelvin ook maar iets uit het lood staat =).

Prijzen ook al bekend?
 
Dit vind ik wel een mooie, voorkomt tenminste dat je voorste halfpoulie / koelvin ook maar iets uit het lood staat =).

Prijzen ook al bekend?

als je een half poulie op een bus monteert, dan kan hij eigenlijk niet uit het lood staan, althans nihil.
ik zier meer verlies in dan winst. de variobus super glad zijn en dient deze dus verchroomd te worden, deze is dat niet.
correct me if I am wrong.
mogen winkels hier hun eigen product wel promoten?
 
Last edited:
Mwa daar zie ik persoonlijk geen eis in. Zo'n hoge nauwkeurigheid is namelijk niet vereist als de vario over de bus slechts heen en weer hoeft te glijden.
 
Leg dan a.u.b. maar even uit waarom een oppervlakteruwheid van minder dan 1 µM nodig zou zijn? Kan prima zijn dat ik er naast zit maar ik zie het nut niet.
 
ook handig dat ze de startkrans erop hebben gezet. vernaai je die kan je heel dat ding weggooien of weer afdraaien en t origineel erop zetten, wat wel gehard is!
 
Leg dan a.u.b. maar even uit waarom een oppervlakteruwheid van minder dan 1 µM nodig zou zijn? Kan prima zijn dat ik er naast zit maar ik zie het nut niet.

weet je wel wat 1µM is?

hoe gladder de bus is hoe soepeler de vario eroverheen glijd. En hoe soepeler de vario over de bus glijd deste beter. (mooie opbouw/minder vermogen verlies)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top