Op de beurs van Milaan hebben wij er waarschijnlijk overheen gekeken maar hij scheen er toch te staan. Deze zwarte uitvoering van de Gilera Runner, de black soul. Binnenkort hopenlijk ook bij ons bij de dealers.
For the ultimate front pulley setup. Half pulley and hub CNC machined from a single piece of steel, assures the perfect alignment of the half pulley with the variator.
The nitrated surface makes it of almost unlimited durability.
Right now available only for Piaggio hub 20 and 22mm, available soon for Minarelli.
als je een half poulie op een bus monteert, dan kan hij eigenlijk niet uit het lood staan, althans nihil.
ik zier meer verlies in dan winst. de variobus super glad zijn en dient deze dus verchroomd te worden, deze is dat niet.
correct me if I am wrong.
mogen winkels hier hun eigen product wel promoten?
Mwa daar zie ik persoonlijk geen eis in. Zo'n hoge nauwkeurigheid is namelijk niet vereist als de vario over de bus slechts heen en weer hoeft te glijden.
Mwa daar zie ik persoonlijk geen eis in. Zo'n hoge nauwkeurigheid is namelijk niet vereist als de vario over de bus slechts heen en weer hoeft te glijden.
Leg dan a.u.b. maar even uit waarom een oppervlakteruwheid van minder dan 1 µM nodig zou zijn? Kan prima zijn dat ik er naast zit maar ik zie het nut niet.
ook handig dat ze de startkrans erop hebben gezet. vernaai je die kan je heel dat ding weggooien of weer afdraaien en t origineel erop zetten, wat wel gehard is!
Leg dan a.u.b. maar even uit waarom een oppervlakteruwheid van minder dan 1 µM nodig zou zijn? Kan prima zijn dat ik er naast zit maar ik zie het nut niet.
hoe gladder de bus is hoe soepeler de vario eroverheen glijd. En hoe soepeler de vario over de bus glijd deste beter. (mooie opbouw/minder vermogen verlies)