Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.

RonnieB

www.emby.nl
Ik trap hier even af voor deel 11;

Nieuwe koplamp voor aerox (alweer) van str8.



zoi2xh.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Echt lelijk idd... wat voor resolutie draai je overigens? En sinds wanneer verschijnt je cursor op een screenshot? :p De tering wat een mega ding :p.
 
Nou had k een vraag ik heb eerst bij scooterzaak gewerkt en kom der nog steeds voor onderdelen enz .
Nou zxat ik te twijfelen om dalijk voor de r/t cilinder een roost pijp erop te zetten .
Maar waar kun je deze bestelle als zaak zijnde zeg maar ?
 
Nou had k een vraag ik heb eerst bij scooterzaak gewerkt en kom der nog steeds voor onderdelen enz .
Nou zxat ik te twijfelen om dalijk voor de r/t cilinder een roost pijp erop te zetten .
Maar waar kun je deze bestelle als zaak zijnde zeg maar ?

Bij Roost zelf :p
 
Precies, de prestaties van een originele uitlaat moet een twinner wel kunnen evenaren, echter zijn het ontiegelijke kabaal dingen, daarom heb ik er ook een hekel aan.
 
Haha maakt niet uit, ik zie trouwens dat het plaatje @ site exact t zelfde is, ligt dus niet aan je pc. ;)

Die heb ik al een aantal weken in huis liggen, alleen dan van power one.
Tijdje niet leverbaar geweest alleen nu wel weer!

Prijs is 29,95

op onze site foto in het echt.
 
Kabaal dingen? Deze was best stil eigenlijk..misschien een gevalletje apart :)
Vind ze er wel leuk uitzien eigenlijk, mits het bij de scooter past.
 
Nou had k een vraag ik heb eerst bij scooterzaak gewerkt en kom der nog steeds voor onderdelen enz .
Nou zxat ik te twijfelen om dalijk voor de r/t cilinder een roost pijp erop te zetten .
Maar waar kun je deze bestelle als zaak zijnde zeg maar ?

M2 trading kan je als zaak bestellen.Omdat je niet genoeg afneem kan je niet regstreeks bij Roost bestellen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top