ik hoor alleen maar gezeik over de delta clutch :S.
En deze heeft natuurlijk het voordeel dat je niet je koppeling hoeft te demonteren voor het vervangen van je trekveertjes
Kijk nog eens goed naar de zijkant van het koppelingshuis. Er zitten gaatjes in. Dus stage 6 heeft wel de bedoeling gehad om je trekveren te vervangen zonder je koppelingshuis te moeten demonteren.
Kijk nog eens goed naar de zijkant van het koppelingshuis. Er zitten gaatjes in. Dus stage 6 heeft wel de bedoeling gehad om je trekveren te vervangen zonder je koppelingshuis te moeten demonteren.
Denk dat de functie daarvan meer bestemd is voor het afstellen van de koppeling zonder het koppelingshuis te demonteren.
Dat is toch wat ze zelf altijd aanhalen.
Dat je nu, mits voldoende opening in het koppelingshuis, ook je trekveren zou kunnen vervangen is natuurlijk een mooi meegenomen bijkomstigheid .
Alles heeft een reden, als je goed had gekeken was je wel opgevallen dat je uitlaattraject in de cilinder een stuk korter is dan 'normaal' om de cilinder universeel te houden voor diverse blokken...wat dus weer wordt gecompenseerd met de flens :!
Lang leve de luie sleutelaars! Ik snap wat je bedoelt, maar als een moer niet los hoeft laat ik hem ook liever zitten hoor, zeker voor op circuit handig. Of voor de sprints eventueel nog ff een sleuf in je carterkap slijpen en je hebt je koppeling in 2 minuten afgesteld ipv in een half uur tijd.