Nieuwe Parts # 10

Status
Not open for further replies.
Staat niet echt professioneel inderdaad, want de rest van de mogelijke setup staat er niet bij, voor die 24pk. Maar goed, feit is dat er staat binnen nu en 2 maand(en), dus dat is wel weer nieuws.

Kijk ook ff waneer deze advertentie voor het laatst aan is gepast dat was nog in 2009
Ik heb er een besteld en me voor genomen dat het toch wel in elkaar moet staan met de zomer vakantie nog maar hopen dat het uitkomt.
Stel dat er echt alleen mina cilinders geleverd gaan worden .
Volgensmij is aleen de voetplaat dan anders dus mis dat de leveransiers hier iets me kunne voor de piaggio liefhebbers onder ons .
Ik heb hem in november/december besteld en al paar keer contact opgenomen maar niemand kan nog precies zeggen waneer zelfs niet in welke maand/maanden
 
Wij hebben ze nog op voorraad in rotterdam, de piaggio stage6 rt cilinder.
Staan allen niet op de site, je moet er voor bellen.
MVG

Nu dus niet meer..
 
Last edited:
Heb er 1 zien lopen op een runner, icm 28mm, JS stage 6 pijp en overrange. Liep echt heeeel goed, uit de doos lijkt het niet bijzonder maar is het wel.
 
Op mijn werk ligt ook nog een R/T 70cc op voorraad voor pia, tevens de bijbehorende uitlaat.

Beide kosten ze 325 euro.

Is dus bij Scooty in hoofddorp.


Groeten, Jeroen
 
wie in zuid-holland heeft nog onderdelen van stage 6 of MHR voor horizontaal minarelli blok ???
en wat betreft athena 70cc vlinderpoort een vraag;
is het spulletje om dagelijks mee te gaan rijden?
M.V.G
 
Met een Athena kun je dagelijks rijden, je moet wel fatsoenlijke olie gebruiken en niet allleen op top rond rijden. Ik heb ruim een jaar met een MHR replica, 21mm en C16 rond gereden. Dat ging prima, als je het maar fatsoenlijk bijhoudt.
 
wie in zuid-holland heeft nog onderdelen van stage 6 of MHR voor horizontaal minarelli blok ???
en wat betreft athena 70cc vlinderpoort een vraag;
is het spulletje om dagelijks mee te gaan rijden?
M.V.G

heb 1,5 jaar rondgereden met stage6 (70cc) race, c21, overange en 21 carb.nooit ook maar iets gezeur gehad.
 
Jongens, dit is hier het "nieuwe parts" topic.
Voor winkels en advies zijn er andere forum delen beschikbaar lijkt me :).
 
Ik weet nog een stage 6 R/T te liggen :) volgens mij voor mina

Volgens mij moest hij 380 euro opleveren. Hij word in een gewone scooterwinkel verkocht.
Als je wilt weten waar moet je me maar even een PM sturen.
 
Tenzij de voetplaat zelf gemaakt is natuurlijk..
Waarom laat de mina versie langer op zich wachten? Het is toch alleen een kwestie van een andere voetplaat...?
 
Ik heb der een besteld vorigjaar :p maar heb al vaak gevraagd of ze iets wisten maar ze weten het nog steeds nie .
Maar mij lijkt sterk da net als op die foto`s van sa der zie je der wel 1000 en ze kenne der nog nie eens 100 leveren in nederland .
Heb me voor genomen om in de zomer vakantie toch zeker te kunne knalle maar durf me krukas en uitlaat gewoon nie te kopen omdat ik die cilinder nog nie heb :p
 
waarom wacht je er uberhaubt nog op?
koop lekker iets anders, misschien dat SA dan gaan nadenken dat ze fout bezig zijn!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top