Nieuwe Parts # 10

Status
Not open for further replies.
Ik heb op de motorbeurs niks over deze vorkjes gezien bij de öhlins stand :p
Vind sommige wel mooi maar met zon grote spacer niet geen gezicht .
 
Motoforce waterpomp

eindelijk een betaalbaar alternatief voor de kiesler/bosch pompen.
imagemagic.php


meer info : http://www.scooterdiscounter.nl/electrische-waterpomp-motoforce-p-3764.html
 
Precies, en de betrouwbaarheid is nog maar naar te gissen. Die bosch pompjes bewijzen zich al jaren in auto's.
 
Valt niet tegen. Loopt gewoon heel mooi met een brede powerband. Als je meer wilt moet je hem gewoon aanpassen, maarja wie doet dat tegenwoordig niet.
 
Staat niet echt professioneel inderdaad, want de rest van de mogelijke setup staat er niet bij, voor die 24pk. Maar goed, feit is dat er staat binnen nu en 2 maand(en), dus dat is wel weer nieuws.
 
Dat is ook maar een richtlijn. Ik verwacht die cilinder niet binnenkort hoor. Vorige en eerste levering bij de importeur waren maar 6 cilinderkits voor heel NL.
 
Omdat afdeling productie/ R&D en Marketing/communicatie nog nooit met elkaar aan 1 tafel hebben gezeten
 
Wat ik gehoord heb ik dat de cilinders vertraging hebben opgelopen doordat er tegrote tolerancies op de cilinders zitten en dat de kwaliteit controle niet goed op orde is. Medio maart wordt er weer een levering verwacht, maar dat zijn de minarelli versies.
 
Dat is ook maar een richtlijn. Ik verwacht die cilinder niet binnenkort hoor. Vorige en eerste levering bij de importeur waren maar 6 cilinderkits voor heel NL.

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze stuk per stuk met de hand geproduceerd worden door een chinees met 1 arm.

Kunnen we niet gewoon met z'n allen de cilinder NIET kopen, stoppen ze ook met de productie over en is al dat geouwehoer allemaal over.
gezeik altijd met die stage6 rommel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top