Dat vind ik opzich ook wel raar, want Kiesler is neem ik aan gewoon een bedrijf waar een aantal ontwerpers werken. Die mensen zijn dus fulltime bezig met een frame ontwikkelen. En dan zijn ze klaar, heb je een eindresultaat wat 'slechter' is dan wat sommige jongens hier zelf maken. Wel denk ik dat ze de veiligheidsfactor wat hoger willen houden. Stel je voor dat er weer een 'DooD' situatie daardoor zou komen, dat zou al de 2e keer voor Kiesler zijn.
Een goed/licht alumium frame weegt ongeveer 1.5/2 kg zonder wheely bar.
Maar ik denk dat hier een grote veiligheids factor in zit. Sowieso hadden ze beter de schorren in een driehoek kunnen zetten, de buizen lijken ook wel aardig groot qua diameter.
Een goed/licht alumium frame weegt ongeveer 1.5/2 kg zonder wheely bar.
Maar ik denk dat hier een grote veiligheids factor in zit. Sowieso hadden ze beter de schorren in een driehoek kunnen zetten, de buizen lijken ook wel aardig groot qua diameter.