Nieuwe onderdelen van R&D scooter parts

Het Italiaanse Alberto Motore heeft ook snelle onderdelen voor zowel minarelli als piaggio,
Ook allerlei andere zaken, zoals remmerij, inlaatspruitstukken, etc.


Op de eicma 2013 werd de multibalance krukas al geïntroduceerd, maar is aan velen voorbij gegaan

Als feature is een "gewone" standaard 39.2mm slag krukas en met een stang 85, die reeds is voorzien van de beste balans voor de Stage6 R / T 70cc cilinder

Richtprijs, € 550,-


image.jpg
image.jpg
image.jpg


Ook hebben ze verschillende uitlaten.

Voor minarelli, voor de door r&d Getunede stage 6 r/t 94cc cilinders.

image.jpg
image.jpg

Richtprijs: € 410,-

Ook hebben ze voor de 70cc een uitlaat.

image.jpg
image.jpg
image.jpg


Richtprijs ook rond de € 410.-

Voor piaggio. De bigbore uitlaat van r&d voor de stage6 r/t 94cc cilinder

image.jpg
image.jpg

Richtprijs ongeveer € 400,-


Voor de 70cc hebben ze ook een uitlaat.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Richtprijs ook rond de € 400.-


Zwevende remschijf voor de zip sp

image.jpg


Prijs rond de € 100.-

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Prijs rond de € 65.-

Remschijf voor o.a. Yamaha aerox, malaguti f12, Yamaha yog
Oversized, diameter 250mm, gelagerde zwevende schijf

image.jpg


Richtprijs rond de € 140.-

Remschijf voor o.a. Yamaha aerox, malaguti f12, Yamaha yog
Oversized, diameter 240mm

image.jpg


Prijs rond de € 50,-

Ze hebben ook nog inlaatspruitstukken en dergelijke.
Zal zit binnenkort nog aanvullen
 
Advertisement - register to remove this

Die krukas zal dus met de gewichtjes de zuiger moeten corrigeren? Moet ik het zo zien?

Bij de schijven heb ik wel het gevoel dat het meer design is dan functionaliteit, iig voor race dan. Bedoel het zwevend stuk dat helpt, maar z'n gatenkaas? Je hebt ook nogsteeds nog oppervlakte nodig waar je de frictie opwekt. Bij de racerij zie je toch gewoon de geperforeerde of zelfs keramisch.
 
Persoonlijk vind ik remoppervlak idd ook wel belangrijk... Hoeft niet mooi te zijn, maar moet gewoon werken.
Vind ik persoonlijk dan
 
minder materiaal houd minder warmte vast (en is ook nog eens lichter) ofwel , de schijf zal sneller weer afkoelen , een zwevende schijf is bedoeld dat als de schijf uit zet dat hij ergens heen kan , ook aan de binnenkant dus minder kans dat deze krom gaat en ook vangt deze eventueel slingeren in het wiel op zodat de remblokken zo dicht mogelijk op de schijf blijft. Over het gatenkaas en oppervlak , ik bekijk het zo , als je een vlakke dichte schijf hebt die je tegen wilt houden met je vingers zal dat moelijker gaan dan 1 met veel gaten , meer weerstand en blokken zijn vrij zacht dus happen ze alsware op de scherpe randjes van de gaten. Ook zal er minder remstof e.d. blijven hangen in de gaten van de schijf.
 
Duidelijk uitleg en ook erg logisch, maar je ziet dat niet terugkomen in de racerij heb ik het idee? Ik vind het meer een schijf voor een crosser?
 
ligt eraan welke racerij , ik gebruik zelf voor scooterrace een Metrakit schijfje , zwevend en "wave" , maar veel andere gebruiken ook wel een "wave" schijfje.
 
Back
Top