Nieuwe Koopmans site

Jeroen.

Retired Member
www.koopmanstuning.nl

Ik ging net ff toevallig naar de Koopmans-site.
En tot mijn verbazing krijgt ie een totaal nieuwe lay-out & info

Die lay-out en stuff lijkt wel erg op het werk van een ST.net member...:D

Wel erg mooie site en veel info :W
 
Advertisement - register to remove this

Inne heeft die site gemaakt..

Ik wist t' al zo'n 6 maanden geleden dat die er zou komen.. had al wat kiekjes mogen nemen van d'r :)

Inne.. netjes! Stukke beter dan hoe die eerst was..
 
Hmz , en tog zou ik links en rechts een stuk open laten , ipv al1 rechts

maar verder wel strak ja...

/
edit , browser maximaliseren geeft wel links en rechts ruimte....
 
De site is nog under construction. Het is de bedoeling om straks uiteraard alles online te hebben. Helaas konden ze het bij Koopmans niet laten om dit alvast online te zetten. Voor zover ik het begrepen heb zal er de komende weken nog een aardig stukje bijkomen.
Klik in het onderdeel tuning ook eens op de verschillende onderwerpen, daar zitten nog een hoop pagina's met leuke info tussen namelijk!!!
 
Ja daar kwam ik net ook achter, dat je op bepaalde onderwerpen kon klikken. Ff een tip voor Inne, de onderwerpen waar een hyperlink onder zit moeten echt ff onderstreept worden ofzo, want zo is het best irritant...
 
Originally posted by Pronk
Ja daar kwam ik net ook achter, dat je op bepaalde onderwerpen kon klikken. Ff een tip voor Inne, de onderwerpen waar een hyperlink onder zit moeten echt ff onderstreept worden ofzo, want zo is het best irritant...
Hmmm, dat was mijn tip al van het weekend. Had er copyrights op moeten aanvragen ofzo, weet je hoeveel mensen dat al gezegd hebben :P
 
bij raceteam als ik dan op mark piechota druk komt de naam van rob verkleij te staan, geen idee van wie die scoot is overigens.
 
Back
Top