This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe kickstartas werkt niet

bince

New Member
De kickstart van mijn kymco agility 50 4T is een tijdje terug afgebroken. Nu had ik een nieuwe besteld (zou zeker de juiste moeten zijn) en vervangen, alleen zie/voel ik al met de kap nog niet gemonteerd dat de tandwieltjes van de kickstartas en het rondsel elkaar maar net raken (of dat is in ieder geval mijn conclusie). Ze blijven wel in elkaar zitten, maar draaien van een vd twee zorgt ervoor dat de ander een heel klein stukje meedraait en dan een tandwieltje overslaat. Bij monteren van de carterkap werkt de kickstart (daardoor) dan ook voor geen meter. Nou dacht ik dat het aan het rondsel kon liggen (verkeerde maat), maar voorheen werkte hij wel altijd, weliswaar een beetje stroef. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? De nieuwe kickstartas lijkt dezelfde maat te zijn als de oude, maar opmeten is beetje lastig. Ook zou het echt de juiste moeten zijn voor mijn scooter volgens de bestelling