nieuwe kappen

SP#1

Well-Known Member
heya mensen ik heb pas een speedight 1 overgekocht van een vriend van me en helaas moest ik na een maand al de krukas en de lagers vervangen mja met zoveel technisch verstand als ik moet je dat laten doen dus kosten het me weer 300 euro.:L

nu ben ik bezig met een metallic zwarte Tnt kappen set van speedfight 2 erop aan het zetten want ik had de PROST uitvoering dat vindt ik persoonlijk ernie uitzien.....alleen zit ik nu met 2 probleempjes.:


de voorkap pas er gewoon op na een beetje goed aan duwen enz alleen ik heb het roostertje erop gezet en als laatste het schildje maar die kan ik niet volledig aanschroeven omdat het de tank met ik denk de koelvloeistof in de weg zit ( klein beetje maar )
en de achterkap krijg ik er niet vanaf omdat het buddyslot natuurlijk vast zit, ik heb het nagevraagd en ik moet het metale draad zeg maar gewoon eraf schuiven zodat ik de kap eraf kan halen en met de nieuwe kap hem er gwoon weer op kan klikken.
dat lukt mij dus niet tenzijn ik me duimen breek om gewoon door de duwen :p
iemand tips om dit te doen ?
en moet mijn boa slot er van af omdat ik er speedfight 2 kappen met lexus achterlicht erop ga zetten ?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen ^^

groeten jullie NIET technische vriend:p hehe
 
Advertisement - register to remove this

met speedfight 2 kappen op een speedfight 1 krijg je altijd problemen. als het goed is zit er onder je voorkap nu een spleet, maar oke.. als jij het mooi vind.
 
jah problemen valt op zich wel mee ik heb alles erop zitte behalve de achterkappen en de spoiler en nog geen problemen aangetroffen behalve degene waarop ik een antwoord zoek.
en nee :p die spleet valt reuze mee je ziet m nie en tos miss 2 mm :p:p
 
Back
Top